بیش از 3500 دانش آموز خراسان جنوبی معتکف شدند

بیرجند (پانا) - رییس سازمان دانش‌آموزی خراسان جنوبی گفت امسال 3هزار و 550 دانش‌آموزدختر و پسر استان خراسان جنوبی در مساجد 11 شهرستان معتکف شدند.

کد مطلب: ۱۳۴۴۸۰۱
لینک کوتاه کپی شد
بیش از 3500 دانش آموز خراسان جنوبی معتکف شدند

محمد علی حسن آبادی با اشاره به استقبال بی نظیر دانش آموزان اظهار کرد: با وجود پیگیری‌های انجام شده بدلیل کمبود فضا و تجهیزات امکان حضور تعداد زیادی از دانش آموزان ثبت نام شده در این مراسم معنوی فراهم نشد.

وی با اشاره به برنامه های جانبی اعتکاف دانش آموزی خاطرنشان کرد: برگزاری حلقه های معرفتی، مسابقات فرهنگی، برگزاری محفل قرآنی دانش آموزی از جمله برنامه های اعتکاف دانش آموزی بوده است.
حسن آبادی از اعتکاف دانش‌آموزی، بعنوان بهترین فرصت‌ معنوی در دوره دانش‌آموزی یاد کرد و افزود: اعتکاف شرایطی را فراهم می‌کند تا انسان، با توشه معنوى و اعتقادى راسخ و ایمان و امیدى بیشتر، به زندگى خود ادامه داده و خود را براى صحنه‏‌هاى خطر و جهاد در راه خدا آماده سازد.

وی با بیان اینکه مراسم ایام‌البیض در روزهای ۱۵، ۱۶و ۱۷ بهمن ماه برگزار می‌شود، اظهار کرد: اعتکاف یک فرصت ناب و مؤثر برای اجرای رزمایش بزرگ معنویت در سطح مدارس است که باید نهادینه شود و مورد استفاده قرار گیرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار