معاون فرهنگی و پرورشی اداره کل آموزش و پرورش آذربایجان‌شرقی:

هماهنگی و هم‌سویی در تربیت، بهترین نوع عملکرد محسوب می‌شود

تبریز (پانا) - معاون فرهنگی و پرورشی اداره کل آموزش و پرورش آذربایجان‌شرقی، هماهنگی و هم‌سویی در تربیت را بهترین نوع عملکرد عنوان کرد.

کد مطلب: ۱۳۴۴۷۳۷
لینک کوتاه کپی شد
هماهنگی و هم‌سویی در تربیت، بهترین نوع عملکرد محسوب می‌شود

پناه علی حسین زاده در این جلسه گفت: سرانه مطالعه نوجوانان و جوانان پایین تر از حد استاندارد است و به دلیل اینکه در حوزه تحقیق و پژوهش فعال نیستند اطلاعات کافی از بنیان خانواده، فضای مجازی و اجتماع نداشته و همین امر موجب می‌شود آسیب پذیری افزایش یابد.

معاون فرهنگی و پرورشی استان با بیان اینکه در کشورهای توسعه یافته سواد رسانه ای و داشتن اطلاعات کافی مهم است، افزود: در این زمینه والدین و مربیان باید از نظر معلومات از دانش آموزان جلوتر باشند.

حسین زاده در خصوص پاسخ گویی معقول به شبهات ذهنی نوجوانان تاکید کرده و گفت: تربیت هماهنگ و همسو بهترین نوع تربیت است.

وی به نحوه ارتباط با نوجوانان اشاره کرده و ادامه داد: در ارتباط های دوطرفه می توان نوجوانان را از خطرهای مواد مخدر، فضای مجازی و آسیب های اجتماعی آگاه کرد.

معاون فرهنگی و پرورشی استان شناختن نیاز نوجوانان را ضرورت دانست و گفت: در حال حاضر نیاز است بیش از گذشته حامی و پشتیبان دانش آموزان باشیم.

حسین زاده در بخش دیگر سخنان خود گفت: خط ملی 1570 با دوازده مشاور در حوزه پیشگیری از آسیب های اجتماعی فعال است و پویش مجازی "مراقب خودت باش" در حال اجرا است.

یاقوتی نیز در این جلسه گفت: نیاز هایی در نوجوانان است که دولت و سیستم آموزشی آنها را جواب گو نیست و باید بررسی شود تا درست پاسخ داده شود.

دبیر کمیته پیشگیری شورای مبارزه با مواد مخدر استان با بیان اینکه پیشگیری در زمینه آسیب های اجتماعی در اولویت است، گفت: نیاز است در فضای مجازی و حقیقی بسته های فرهنگی تولید کنیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار