استاندار آذربایجان شرقی:

بیشترین طرح‌های آذربایجان شرقی مربوط به بخش خصوصی است

تبریز (پانا) - استاندار آذربایجان شرقی از افتتاح ۲۴ هزار میلیارد تومان طرح از هفته دولت سال گذشته تا دهه فجر امسال در استان خبر داد و بیشترین طرح‌ها را مربوط به بخش خصوصی دانست.

کد مطلب: ۱۳۴۴۵۶۳
لینک کوتاه کپی شد
بیشترین طرح‌های آذربایجان شرقی  مربوط به بخش خصوصی است

عابدین خرّم در مراسم افتتاح ۲۱۰ طرح صنعتی و معدنی استان به مناسبت دهه فجر، گفت: در دهه فجر امسال ۱۳ هزار و ۷۶۰ میلیارد تومان انواع طرح‌های عمرانی و اقتصادی در آذربایجان شرقی افتتاح می شود که ۲۱۰ طرح مربوط به بخش صنعت و معدن و ۴۴ طرح در حوزه زیرساختی است و لذا تولیدکنندگان ما کسانی هستند که با همه محدودیت ها و بر اساس عرق دینی و علاقه به کشور خود به همه مشکلات مسیر تولید غالب آمده اند و امروز در همه نقاط استان شاهد فعالیت و امیدآفرینی آنها هستیم.

خرّم در رابطه با تولیدکنندگان استان، اظهار کرد: امروز شما نهال امید را در دل همه ایرانیان می کارید‌ که همین خصوصیت تبریز و تبریزی‌ها را متفاوت کرده است و لذا در این راستا فعالان تولید در قبال یک‌ گام‌ ما، گام‌های بسیاری بر می دارند و این دوباره شایسته تبریزی ها است که قیام ۲۹ بهمن را آفریدند.

وی با اشاره به افتتاح ۲۱۰ طرح صنعتی و معدنی و زیرساختی در شهرستان های مختلف استان که برای ۴ هزار و ۳۶۰ نفر شغل ایجاد می‌کند، ادامه داد: صنایع فلزی، دارویی و شیمیایی از جمله از این طرح‌ها هستند که اغلب در قالب طرح های کوچک وارد مرحله تولید می شوند و لذا در این خصوص، این طرح ها در دو قالب ایجادی و توسعه ای افتتاح می شوند که نشان دهنده افزایش رغبت در بازار داخلی و خارجی به تولید ما است.

خرّم اذعان کرد: یکی از مسائلی که ما امروز در استان پیگیری می‌کنیم معدن است چرا که بحث معدن از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است و امروز نیز، ۲۵ مورد طرح معدنی با ۱۰۰ نفر اشتغال‌زایی افتتاح شد.

استاندار آذربایجان شرقی در پایان با تاکید بر اینکه تولیدکنندگان ما با افزایش رقابت پذیری خود، افق دیدی را برای رونق تولید رقم‌ می زنند، خاطرنشان کرد: امروز ما سرمایه‌گذارانی در استان داریم که تنها در حوزه کشت و صنعت ۱۰ هزار میلیارد تومان سرمایه گذاری کرده اند که من به همه آنها درود می فرستم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار