مدیرکل کمیته امداد استان زنجان:

جشنواره « گفتمان خدمت» در زنجان برگزار می‌شود

زنجان(پانا) - مدیرکل کمیته امداد استان زنجان از برگزاری جشنواره « گفتمان خدمت» به مدت سه روز و در راستای انعکاس فعالیت گروه‌های جهادی طلاب بسیجی، گروه‌های تبلیغی و مراکز نیکوکاری ذیربط به کمیته امداد خبر داد.

کد مطلب: ۱۳۴۴۳۹۳
لینک کوتاه کپی شد
جشنواره « گفتمان خدمت» در زنجان برگزار می‌شود

روح اله صالحی مدیرکل کمیته امداد استان زنجان در جلسه هماهنگی جشنواره گفتمان خدمت ضمن تبریک چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی گفت: دهه فجر فرصت مناسبی است که دستاوردهای نظام و انقلاب تبیین شود.

وی با اشاره به تلاش دشمن برای القای ناامیدی در کشور و بزرگ‌نمایی مشکلات افزود: در چنین شرایطی وظیفه همه امدادگران تبیین دستاوردهای نظام و انقلاب و ایجاد امید و نشاط در بین جامعه هدف است.

صالحی با اشاره به برگزاری جشنواره «گفتمان خدمت» بیان کرد: این جشنواره به مدت سه روز و در راستای انعکاس فعالیت گروه‌های جهادی طلاب بسیجی، گروه‌های تبلیغی و مراکز نیکوکاری ذیربط کمیته امداد برگزار می‌شود.

مدیرکل کمیته امداد استان زنجان با بیان اینکه بخشی از اقدامات گفتمان خدمت، تجلی کار‌ها و اقدامات خوب و بخشی از آن‌ها بصیرت‌افزایی است، افزود: دشمنان تلاش می کند نقاط قوت کشور را تضعیف و نقاط ضعف را پررنگ نشان دهند؛ بنابراین همه مسئولان و نخبگان وظیفه دارند خدمات را ارائه و در مسیر آگاهی مردم تلاش کنند.

وی با تأکید بر ارائه ایده‌های برتر به منظور برگزاری هرچه بهتر جشنواره گفتمان خدمت اضافه کرد: باید محتوای غنی برای اجرای این جشنواره وجود داشته باشد تا مخاطب اقناع شود که در این راستا همه حوزه‌های مرتبط در کمیته امداد استان باید فعال شوند.

صالحی با تأکید بر برگزاری جلسات هماهنگی به صورت هفتگی و کمیته‌بندی جشنواره به منظور تقسیم وظایف و انجام درست آنها گفت: انتظار این است که هم برنامه‌های پایان سال کمیته امداد و هم برنامه‌های مربوط به جشنواره گفتمان خدمت با مشارکت حداکثری همکاران انجام شود.

وی با تأکید بر هماهنگی برون سازمانی به منظور تأمین منابع مالی جشنواره و همچنین سرعت‌‎دهی در انجام امور افزود: جامعه روحانیت در طول این سال‌ها خدمات بسیار کاربردی را به منصه ظهور رسانده اند که مردم از آنها آگاهی کافی ندارند، از این رو برگزاری این جشنواره به شناخت شهروندان به ویژه نسل جوان نسبت به فعالیت های این قشر منتهی خواهد شد.

مدیرکل کمیته امداد استان زنجان همچنین به اجرای برنامه‌های حاشیه‌ای در کنار جشنواره گفتمان خدمت نیز تأکید کرد و گفت: برپایی غرفه‌های عرضه محصولات تولیدی مددجویان و حضور نخبگان عزیز تحت حمایت این نهاد از جمله برنامه‌های جانبی است که می‌تواند در طول زمان برگزاری جشنواره انجام شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار