١٠٠٠ دانش‌آموز پسر والیبالیست و بسکتبالیست کشور، فردا در شیراز به مصاف هم می‌روند

شیراز (پانا) - به گفته معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش فارس، رقابت بیش از یک هزار دانش آموز پسر والیبالیست و بسکتبالیست دوره دوم متوسطه کشور از فردا یکشنبه ۱۶ بهمن در شیراز آغاز می‌شود. 

کد مطلب: ۱۳۴۴۱۹۲
لینک کوتاه کپی شد
١٠٠٠ دانش‌آموز پسر والیبالیست و بسکتبالیست کشور، فردا در شیراز به مصاف هم می‌روند

سید کاظم حسینی در حاشیه استقبال از ورود تیم‌های والیبال و بسکتبال دانش‌آموزان دوره دوم متوسطه کشور به شیراز گفت: این مسابقات به مناسبت گرامیداشت شهدای مدارس زینبیه و ثارالله میانه برگزار می‌شود.
معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش فارس گفت: بیش از یک هزار نفر دانش آموز پسر، ورزشکار، مربی وسرپرست در قالب ۶۴ تیم از سراسر کشور شامل: ۳۲ تیم در رشته والیبال و ۳۲ تیم در رشته بسکتبال از فردا ۱۶ بهمن لغایت ۲۰ بهمن ماه به مدت ۵ روز در شیراز به رقابت خواهند پرداخت.
حسینی گفت: این رقابت ها در شش سالن ورزشی شهر شیراز شامل: سالنهای شهید حمزه، شهید بهشتی، نرجس، پوریای ولی، شهدای اموزش و پرورش و طباطبایی با هم به رقابت خواهند پرداخت.
معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش فارس گفت: همه تمهیدات برای استقبال و برگزاری مطلوب این رقابت ها اندیشیده شده و محل های اسکان نیز تجهیز شده اند.
حسینی گفت: تلاش شده تا در این رقابت ها از امکانات اموزش و پرورش استان استفاده شود و اعتبارات نیز برای بهسازی و بازسازی این اماکن هزینه شود تا پس از برگزاری مسابقات در اختیار دانش اموزان استان قرارگیرد.
معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش فارس همچنین گفت: آیین باشکوه افتتاحیه این مسابقات نیز یک شنبه ۱۶ بهمن راس ساعت ۱۸عصر در سالن ورزشی شهید دستغیب شیراز برگزار می‌شود و قرار است به صورت زنده نیز از شبکه‌های استانی فارس و سراسری امید پخش شود.
در مراسم استقبال از تیم‌های شرکت کننده در این رقابت‌ها، حسین بابویی، رییس فدراسیون ورزش دانش‌آموزی کشور و محمد خلیل عسکری؛ مدیر کل آموزش و پرورش فارس نیز حضور داشتند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار