سردار پاکپور: سپاه تا تامین آرامش همراه زلزله‌زدگان خوی است

تهران (پانا) - فرمانده نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت سپاه تا تامین آرامش کامل در خدمت و همراه با زلزله‌زدگان خوی است.

کد مطلب: ۱۳۴۴۰۴۴
لینک کوتاه کپی شد
سردار پاکپور: سپاه تا تامین آرامش همراه زلزله‌زدگان خوی است

به گزارش سپاه نیوز؛ ، سردار سرتیپ پاسدار محمد پاکپور فرمانده نیروی زمینی سپاه در جریان بازدید از مناطق زلزله زده خوی در گفت‌و‌گو با خبرنگاران، اظهار داشت: سپاه در بخش‌های امداد و نجات، اسکان هموطنان زلزله‌زده خوی با تمام توان مشغول خدمت است و تا کسب آرامش کامل توسط مردم در خدمت مردم زلزله زده خواهیم بود.

فرمانده نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، با اشاره به خدمات گسترده و مستمر سپاه در مناطق زلزله زده، عنوان کرد: سپاه با تمام قوا به موضوع زلزله خوی ورود کرد هم در بحث امداد و نجات و هم در زمینه خدمات شبانه روزی در حال انجام خدمت هستند.

وی گفت: با توجه به جو روانی و هراس از زلزله و ترک منازل توسط مردم، نیاز بود مردم در جایی اسکان پیدا کنند و با برپایی کمپ‌های موقت بخش زیادی از مردم در این کمپ‌ها اسکان داده شده اند و 60 تا 70 درصد این کمپ‌ها در تحویل سپاه برای خدمات رسانی است.

سردار پاکپور، بیان داشت: این کمپ‌ها با همکاری هلال‌احمر برپا شده و در اختیار سپاه است از قبل یک بیمارستان صحرایی در منطقه بود و برای خدمات درمانی پست‌های درمانی هم ایجاد شد تا همه نیازمندی‌های دارویی و درمانی را برطرف کنیم.

وی خاطرنشان کرد: روزانه 15 هزار پرس غذای گرم توسط سپاه در کمپ‌های اسکان اضطراری و سایر نقاط که مردم پراکنده هستند، طبخ و توزیع می‌شود.

فرمانده نیروی زمین سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، از بهبود شرایط خدمات رسانی در روزهای اخیر خبر داد و گفت: سپاه تا رسیدن کامل مردم به آرامش در کنار مردم زلزله زده می‌ماند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار