‌در آزمون سراسری سال جاری محقق شد

کسب ۱۹۴ رتبه زیر هزار توسط دانش‌آموز خراسان جنوبی

بیرجند (پانا) - مدیر کل آموزش و پرورش خراسان جنوبی اعلام کرد دانش‌آموزان استان موفق به کسب ۱۹۴ رتبه زیر صد و زیر هزا‌ر در آزمون سراسری سال جاری شدند.

کد مطلب: ۱۳۴۳۸۳۴
لینک کوتاه کپی شد
کسب ۱۹۴ رتبه زیر هزار توسط دانش‌آموز خراسان جنوبی

سید علیرضا موسوی نژاد در آیین تجلیل از194 دانش آموزی که موفق به کسب رتبه های زیرصد و زیر هزار در آزمون سراسری شده بودند، اظهار کرد: این اتفاق مبارک در حالی رقم می خورد که دانش آموزان استان، قریب یک درصد دانش آموزان کشور را تشکیل می دهند.

وی، از دانش آموزان دهه هشتادی‌، به عنوان سربازان تمدن نوین اسلامی یاد کرد و با اشاره به منویات مقام معظم رهبری، ادامه داد: در گام دوم انقلاب، نظم نوین دیگری در گفتمان جهانی اتفاق می افتد که در آن کدخدای جهان آمریکا نیست و گفتمان اسلام ناب گفتمان غالب جهان خواهد بود و تمدن نوین اسلامی گسترش خواهد یافت.

مدیر کل آموزش و پرورش خراسان جنوبی، با بیان این که آمریکا از چند سال قبل نقشه خاورمیانه جدید را ترسیم کرد و در بسیاری از کشورهای خاورمیانه اعم از سوریه و یمن مشکلاتی را به وجود آورد، عنوان کرد: به قول رهبر معظم انقلاب ، «تغییراتی که در جهان اتفاق می‌افتد، خاورمیانه جدیدی که دشمن می‌خواهد، نیست و رژیم جعلی صهیونیستی ۲۵ سال آینده خود را نخواهد دید.»

نماینده وزیر آموزش و پرورش در خراسان جنوبی، با اشاره به نهادینه شدن تفکر جمهوری اسلامی در بسیاری از کشورهای جهان و منطقه،تصریح کرد: بدون شک آمریکا و استکبار جهانی از این مسأله نگران است؛ تمدن نوین اسلامی به دست پرفروغ رهبر فرزانه انقلاب اسلامی، نقش‌آفرینی وبا همت دانش‌آموزان محقق و آماده انقلاب جهانی حضرت مهدی (عج) خواهد شد.

دبیر شورای آموزش و پرورش خراسان جنوبی با اشاره به متن آیه ۳۹ سوره نجم، به استناد این آیه اذعان کرد: بی شک پس از تحمل سختی ها آسایشی است که در سایه صبر، تلاش و کوشش هدفمند حاصل می شود.

این مقام مسئول در آموزش و پرورش خراسان جنوبی، از دختران دانش آموز استان به عنوان پیشران در مسیر تمدن نوین اسلامی، در گام دوم انقلاب یاد کرد و افزود: حضور دختران دانش آموز در عرصه های مختلف و متنوع عقیدتی، علمی، هنری، فرهنگی، ورزشی، سیاسی و اجتماعی،مبین توجه وافر انقلاب اسلامی به نقش مؤثر بانوان در توسعه همه جانبه این سرزمین اسلامی است.

به گفته موسوی نژاد، تولید علم و دانش و توسعه محصولات دانش بنیان در مدارس زمینه ساز تولید ثروت و شکوفایی اقتصادی در خراسان جنوبی و ایران اسلامی می شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار