مدیرکل آموزش و پرورش استان سمنان:

دانش‌آموزان، نسل آینده‌ساز جامعه هستند

سمنان (پانا) - مدیرکل آموزش و پرورش استان سمنان دانش‌آموزان را نسل آینده‌ساز جامعه خواند و اظهار کرد اگر شما در میدان و صحنه باشید، اتفاق بسیار خوبی رقم خواهد خورد.

کد مطلب: ۱۳۴۳۵۰۹
لینک کوتاه کپی شد
دانش‌آموزان، نسل آینده‌ساز جامعه هستند

عادل خالقی، در آیین آغاز جشن های انقلاب و نواختن زنگ 44 سالگی انقلاب اسلامی ایران در دبیرستان دخترانۀ عفاف سمنان، با حضور نماینده ولی فقیه در استان، استاندار، مدیرکل آموزش و پرورش استان سمنان و سایر مسئولین استانی و شهرستانی، با تبریک فرارسیدن دهه فجر و سالروز ورود تاریخی امام خمینی(ره) به میهن، در سخنان کوتاهی به برخی از دستآوردهای ایران اسلامی در 44 گذشته اشاره کرد.

وی با اشاره به برخی از دستآوردهای ایران اسلامی در 44 سال گذشته، افزود: ایران در آغاز انقلاب رتبه 64 صنعت جهان را داشته و اکنون به رتبه 19 رسیده است، در موضوع تولید علم آماری برای سال 57 و قبل از آن وجود ندارد ولی الان در جایگاه 4 دنیا قرار داریم، در حوزه پزشکی از 43 به رتبه 10 رسیده ایم و قطب پزشکی منطقه هستیم.

مدیرکل آموزش و پرورش استان سمنان، با بیان اینکه در موضوع هوا و فضا هیچ جایگاهی در دنیا نداشتیم و اکنون در جایگاه هشتم هستیم، ادامه داد: در دوران پیش از انقلاب در مقوله نظامی یک کشور کاملاً وابسته بودیم، اما الان به برکت انقلاب اسلامی حرف زیادی برای گفتن داریم و در زمره 6 قدرت نظامی جهان قرار گرفتیم.

خالقی همچنین به برپایی 300 نمایشگاه دانش آموزی مدرسه انقلاب در 300 مدرسه استان خبر داد و اضافه کرد: زنگ انقلاب نیز در 1 هزار و 154 واحد آموزشی دارالمرحمۀ سمنان به صورت همزمان در 12 بهمن نواخته می شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار