بخشدار بخش گلستان شهرستان بهارستان:

انقلاب اسلامی ایران، امانتی ارزشمند به نسل آینده است

بهارستان‌یک (پانا) - بخشدار بخش گلستان شهرستان‌ بهارستان، نتیجه‌ فداکاری و شجاعت مردم پیش از انقلاب را دلیل پیروزی انقلاب اسلامی ایران دانست و از انقلاب، به‌ عنوان امانتی مهم و ارزشمند برای نسل بعد یاد کرد.

کد مطلب: ۱۳۴۳۳۶۶
لینک کوتاه کپی شد
انقلاب اسلامی ایران، امانتی ارزشمند به نسل آینده است

روح‌الله شریفی بخشدار بخش گلستان در مراسم گرامیداشت زنگ انقلاب و آغاز دهه فجر، ضمن تبریک ولادت باسعادت امام علی(ع)، عنوان کرد: بیش‌ از چهل‌وچهار سال پیش، مردم ایران به رهبری امام خمینی(ره) و با شعار استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی، نارضایتی خود را نسب به حکومت شاهنشاهی نشان دادند و به دنبال شرایط بهتر و جدید، جهت استقلال و آزادی بیشتر بودند که در طی شجاعت و فداکاری‌های مردم غیور ایرانی، انقلاب اسلامی به پیروزی رسید.

شریفی ادامه داد: در زمان حکومت شاه، ما قدرت تصمیم‌گیری نداشته‌ایم و حکومت‌های خارجی سوءاستفاده‌گر، برای کشور ما تصمیم می‌گرفتند و سعی بر نفوذ و دخالت‌ در امور داخلی ایران داشتند؛ به‌عنوان‌مثال حق انتخاب مسئولین مورد نظر و متعمد خود را نداشته‌اند که این بی‌نظمی‌ها به همت مردم شریف ایران خاتمه یافت و جمهوری اسلامی ایران در ۲۲ بهمن ۱۳۵۷ به پیروزی رسید و آرامش و امنیت سراسر کشور را فرا گرفت.

بخشدار گلستان ضمن اشاره به اهمیت و دستاورد‌های انقلاب اسلامی، شرح داد: بعد از هشت‌ سال جنگ و سختی و تحمیل شرایط سخت، مردم ما همچنان امیدوار بودند که درنهایت، انقلاب امروز ما، یک درخت تنومندی شد که شاخ و برگ‌های زیادی دارد و این شاخ‌ و‌ برگ‌ها نشان‌دهنده پیشرفت‌های علمی، صنعتی و فرهنگی ما است؛ همچنین امانتی است که به نسل بعد سپرده می‌شود و انتظار می‌رود از این امانت ارزشمند به خوبی محافظت کنید و با همت و سعی و مطالعه، انقلاب مانند همیشه پایدار و قوی بماند.

روح الله شریفی در پایان خاطر‌نشان کرد: مقام معظم رهبری همواره دانش‌آموزان را به انجام سه امر مهم دعوت می‌کند؛ اولین مورد تحصیل است که مطالعه و تحصیل به رشد فرهنگی و علمی کشور می‌افزاید. دومین مورد تهذیب است که به امور خودشناسی و خداشناسی می‌پردازد و سومین مورد هم ورزش است که می‌گویند "عقل سالم در بدن سالم است" که امیدوار هستیم تا دانش‌آموزان ایرانی در هر سه مورد به بالاترین درجه و رتبه دست یابید.

دانش‌آموز خبرنگار‌: زهرا مولایی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار