مدیر کل آموزش و پرورش فارس:

سازمان دانش‌آموزی فارس، در طراز انقلاب وبه معنای واقعی جهادی و انقلابی است

دستاوردهای انقلابی اسلامی باید از زبان دانش‌آموز خبرنگاران بازگو شود

شیراز ( پانا ) - به گفته مدیر کل آموزش و پرورش فارس دانش‌آموز خبرنگاران پانا بهترین مروجان جهاد تبیین هستند که به فرمایش مقام معظم رهبری، نیاز امروز جامعه ماست و خبرگزاری پانا به عنوان مدال افتخار آموزش و پرورش باید از ظرفیت دانش‌آموز خبرنگاران برای ترویج جهاد تبیین و تقویت روحیه امید آفرینی در جامعه استفاده کند.

کد مطلب: ۱۳۴۳۰۳۶
لینک کوتاه کپی شد
سازمان دانش‌آموزی فارس، در طراز انقلاب وبه معنای واقعی جهادی و انقلابی است

محمد خلیل عسکری، در نخستین گردهمایی توانمندسازی رابطین خبرگزاری پانا فارس، که در تالار ملاصدرا باشگاه فرهنگیان شیراز برگزار شد، با اشاره به بیانیه گام دوم انقلاب و لزوم حمایت همه جانبه از این بیانیه، استفاده از ظرفیت دانش‌آموز خبرنگاران پانا را برای گسترش فرهنگ امید آفرینی و نمایش دستاوردهای انقلاب اسلامی مهم تلقی کرد و افزود: در آستانه چهل و چهارمین سالگرد انقلاب اسلامی باید این صعود ۴۴ ساله از زبان دانش‌آموز خبرنگاران در جامعه بازگو شود.

عسکری، تلاش خبرگزاری پانا، برای تربیت اجتماعی دانش‌آموزان را موفقیت آمیز دانست و گفت: ما در پانا با دانش‌آموزانی رشد یافته روبرو هستیم که درکنار فهم مدرسه‌ای، روحیه معلمی دارند و ادب و شأن دانش‌آموزی را حفظ می‌کنند.

عسکری با اشاره به دستاوردهای دولت در طول مدت یکسال گذشته گفت: دستاوردهای دولت در طول مدت این یکسال از همه این ۴۴ سال بیشتر است، بطوریکه فقط در حوزه ورزش کلا ۲۶۰ فضای ورزشی داشتیم که در طول این یکسال ۱۸۵ ظرفیت به این حوزه اضافه شده است و لازم است تا از ظرفیت دانش‌آموز خبرنگاران پانا برای بیان دستاوردها و ترویج روحیه امید آفرینی در جامعه استفاده شود.

وی با اشاره به میزبانی استان فارس در اجلاسیه نماز ، گفت: همانطور که مقام معظم رهبری پیام تلاش فکری و عملی را دادند، چرا که با زبان شعار نمی‌توان با دانش‌آموز صحبت کرد. بهترین مروجان فرهنگ نماز و نقطه اتصال حلقه مدرسه و نماز ، همین دانش‌آموز خبرنگاران پانا هستند که لازم است از ظرفیت دانش‌آموز خبرنگاران برای ترویج فرهنگ نماز در مدارس استفاده کرده، به این صورت که جهت حرکت را به دانش‌آموز خبرنگاران نشان دهیم و با مدیریت خوب ، ادامه کار را به دانش‌آموزان بسپاریم.

بازیابی هویت انقلابی در خانواده‌ها و دانش‌آموز روی دیگر صحبت‌های مدیر کل آموزش و پرورش فارس بود که در این مورد گفت: از ظرفیت خوب خبرگزاری پانا برای تربیت نسلی پرشور و انقلابی که فرهنگ انقلابی را در خانواده گسترش دهند استفاده کنید و از این ظرفیت زیبایی هنر را در بین دانش‌آموزان ترویج داده تا خلاق و شادمان به سمت ساختن آینده‌ای پر امید حرکت کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار