شور و نشاط در مسابقات ورزشی دختران بن

بن (پانا) - مدارس دخترانه شهرستان بن شاهد برگزاری مسابقات ورزشی دانش‌آموزان با شور و نشاط است.

کد مطلب: ۱۳۴۲۸۱۵
لینک کوتاه کپی شد
شور و نشاط در مسابقات ورزشی دختران بن

محمد مومنی، کارشناس تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش شهرستان بن با اعلام این خبر گفت: مسابقات ورزشی دانش آموزان دختر متوسطه اول که با رقابت های والیبال آغاز شده بود با برگزاری مسابقات متنوع دیگر پیگیری شد و در ادامه این مسابقات ورزشکاران، در رشته های دو و میدانی فوتسال و شطرنج به رقابت پرداختند.

مومنی خاطرنشان کرد: در این دور از مسابقات دانش آموزان آموزشگاه های فدک بن، قلم چی بن، نجمه یان چشمه، عفاف بارده، ام سلمه شیخ شبان و فاطمه زهرا حیدری شرکت داشتند.

وی در ادامه نتایج مسابقات را به این شرح اعلام کرد و گفت: در رشته فوتسال، تیم آموزشگاه عفاف بارده با برد مقابل تیم فدک بن به مقام اول دست یافت و در رشته شطرنج، نادیا امانی از آموزشگاه قلم چی مقام اول و فاطمه احمدی از آموزشگاه فدک مقام دوم را کسب کردند و مقام سوم این رشته نیز به حدیثه نادری از آموزشگاه قلم چی رسید.

در رشته دوومیدانی (دو ۱۰۰ متر)، زهرا طاهری از آموزشگاه عفاف مقام اول، هانیه کاظمی از آموزشگاه ام سلمه مقام دوم و الناز داوودی از آموزشگاه قلم چی مقام سوم را کسب کردند.

همچنین در دو ۸۰۰ متر نیز الناز داوودی و فائزه احمدی از آموزشگاه قلم چی به ترتیب در جایگاه مقام اول و دوم قرار گرفتند و مقام سوم این رشته نیز از آن بهار سورانی از آموزشگاه نجمه شد.

وی ادامه داد: در دو ۱۵۰۰ متر، زهرا چکاو از آموزشگاه عفاف در جایگاه اول و محدثه بخشی از آموزشگاه فاطمه زهرا حیدری در جایگاه دوم قرار گرفتند.

دانش آموز خبرنگار: غزل علی بیگی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار