شهردار شهر گلستان خبر داد:

اجرای پروژه‌های متنوع به منظور افزایش کیفیت زندگی شهروندان

بهارستان (پانا) - شهردار شهر گلستان، از اجرای 15 پروژه به منظور افزایش کیفیت زندگی شهروندان خبر داد.

کد مطلب: ۱۳۴۲۲۴۳
لینک کوتاه کپی شد
اجرای پروژه‌های متنوع به منظور افزایش کیفیت زندگی شهروندان

محمد میرزمانی شهردار گلستان در جمع خبرنگاران گفت: یکی از موضوعات اساسی که در دستور کار شهرداری و مجموعه شورای شهر گلستان قرار گرفته، این است که پروژه‌ها مردم‌محور و برنامه‌محور باشد و همچنین انضباط مالی و اداری سبب شد تا در طول مدت زمان اندک، گلستان را به یک کارگاه عمرانی تبدیل کنیم و پروژه‌های بسیاری را در مدت زمان کم کلنگ‌زنی یا احداث کنیم.

وی عدالت‌محوری در پروژه‌ها را از مهم‌ترین برنامه‌ی مدیریت شهری دانست و گفت: با همکاری اعضای شورای شهر عدالت‌محوری در خصوص پروژه‌ها در همه‌ محلات گلستان اجرا شده به طوری که برای تمام محلات کم‌برخوردار و مناسب با نیاز شهروندان پروژه احداث شده و امیدواریم با اجرای این پروژه‌ها بتوانیم شهر گلستان را به استانداردهای لازم برسانیم.

شهردار گلستان گفت: به سامان رساندن پروژه‌های نیمه‌تمام در صدر برنامه‌های مجموعه مدیریت شهری است که توانستیم با استفاده از تمام ظرفیت‌ها این پروژه‌ها را در هفته دولت افتتاح کنیم تا مورد استفاده شهروندان قرار گیرد.

وی با اشاره به آینده روشنی که در انتظار شهر گلستان است گفت: بیش از 68 درصد از بودجه سال جاری شهرداری به پروژه‌های عمرانی اختصاص داده شده، چراکه پروژه‌هایی در این شهر اجرا شده در مقیاس شهرستان و حتی استان است که نه تنها از مهاجرت شهروندان جلوگیری خواهد کرد بلکه شهروندان را از سایر استان‌ها به شهر جذب می‌کند.

مدیریت شهری شهر گلستان ادامه داد: پروژه‌هایی که در حال حاضر در شهر گلستان اجرا می‌شود کاملا پیوسته و کار مطالعاتی فراوانی انجام شده که این اقدام باعث خواهد شد تا در آینده از شکل‌گیری پیچیدگی چالش برانگیز در شهر جلوگیری شود.

میرزمانی ادامه داد: شهر گلستان به عنوان شهر پایلوت در بازآفرینی بافت‌های فرسوده در کشور انتخاب شده که می‌تواند انقلابی بزرگ در نوسازی بافت‌های فرسوده ایجاد کند.

وی در خصوص منابع انسانی توضیح داد: با همکاری و مساعدت مجموعه شهرداری، توانستیم در ماه بیش از 2 میلیار تومان صرفه‌جویی در هزینه‌های پرسنلی داشته باشیم و همچنین در وصول مطالبات شهرداری از مردم نهایت انصاف رعایت شده و این مطالبات به گونه‌ای دریافت می‌شود که معیشت مردم در معرض آسیب قرار نگیرد.

شهردار شهر گلستان تشریح کرد: با توجه به این موضوع که بسیار از ابنیه‌ها و وسایل نقلیه شهرداری که فاقد سند بود با پیگیری همکاران ما دارای سند شد و به عنوان اموال شهرداری به ثبت رسیده است. با توجه به محدوده‌ جغرافیایی که برای شهر گلستان تعیین شده یعنی چیزی حدود 12 کیلومتر جزء محدوده شهر گلستان است و هیچ زمینی خارج از بافت در این شهر وجود ندارد.

خبرنگار: محمد اصغری

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار