جانشین فرمانده انتظامی شرق استان تهران خبر داد:

بازداشت بیش از ۴۳۰۰ خلافکار در شرق تهران در ۱۰ ماه گذشته

تهران (پانا) - جانشین فرمانده انتظامی شرق استان تهران از دستگیری بیش از ۴۳۰۰ مجرم در ورامین در اجرای طرح‌های ارتقای امنیت اجتماعی از ابتدای سال جاری تا کنون خبر داد.

کد مطلب: ۱۳۴۲۲۲۴
لینک کوتاه کپی شد
بازداشت بیش از ۴۳۰۰ خلافکار در شرق تهران در ۱۰ ماه گذشته

به گزارش ایسنا، سرهنگ شهرام امیریان دراین‌باره گفت:‌ طرح ارتقای امنیت اجتماعی با برنامه ریزی های مستمر و به منظور برخورد قاطع با مخلان امنیت، هنجارشکنان و برخورد با توزیع کنندگان مواد مخدر از ابتدای سال جاری در شهرستان ورامین اجرا شد و در این راستا با شناسایی مناطق آلوده در چندین عملیات ضربتی، سه هزار و ۷۹۲ سارق دستگیر و چهار هزار و ۲۶ فقره سرقت کشف شد.

وی با بیان اینکه در اجرای این طرح‌ها، ۵۰۱ فروشنده مواد مخدر نیز بازداشت شدند، گفت: همچنین ۸۷۰ معتاد متجاهر نیز جمع‌آوری شده و به مراکز ترک اعتیاد ارجاع شدند. بیش از ۱۰۰ کیلوگرم انواع مواد مخدر نیز کشف و ضبط شد.

امیریان ادامه داد: با اجرای طرح‌های ارتقای امنیت اجتماعی که موجب رضایتمندی عموم مردم شده است، ۹۹ نفر از اراذل و اوباش دستگیر شده و ۱۴ قبضه سلاح جنگی و ۵۳ قبضه سلاح شکاری نیز کشف و ضبط شد.

جانشین فرماندهی انتظامی شرق استان تهران خاطرنشان کرد: همچنین در راستای برقراری نظم و انضباط ترافیکی و برخورد با متخلفین و قانون شکنان، یک هزار و ۲۶ دستگاه خودرو و ۵۶۲ دستگاه موتورسیکلت نیز توقیف و با دستور قضایی روانه پارکینگ شدند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار