مرکز شماره 2 کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در قائن راه‌اندازی می‌شود

بیرجند (پانا) - فرماندار شهرستان قائنات در دیدار با مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان برای راه‌اندازی مرکز شماره 2 کانون در این شهرستان قول مساعد داد.

کد مطلب: ۱۳۴۱۷۸۴
لینک کوتاه کپی شد
مرکز شماره 2 کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در قائن راه‌اندازی می‌شود

مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان طی سفر به شهرستان قائنات در دیدار با محمد محمدی فرماندار شهرستان قائنات ضمن معرفی فعالیت های متنوع فرهنگی، هنری، ادبی، مذهبی و علمی و شرایط کانون قاینات از فرماندار این شهرستان خواست در راستای توسعه خدمات کانون، پیگیری های جدی انجام شود.

طاهره حمیدی در ادامه با اشاره به جمعیت بالای کودک و نوجوان مستعد، توانمند و مطالبه عمومی اولیای تربیتی برای توسعه فعالیت های فرهنگی در قائنات گفت: اعضای مرکز فرهنگی هنری قاین با کسب موفقیت های ارزشمند در سطوح ملی و بین المللی در کنار مربیان متخصص کانون وظیفه ما را سنگین تر می کند تا هر آن چه در توان داریم برای ارایه خدمات مطلوب تر به کار ببندیم.

فرماندار قائنات نیز خدمات کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان را در حوزه کودک و نوجوان در مراکز ثابت، سیار و کانون زبان ایران این شهرستان، بسیار مهم و تاثیرگذار دانست.

علی محمدی با بیان اینکه برنامه ریزی برای توسعه خدمات فرهنگی برای کودکان و نوجوانان باید دغدغه همه مسئولان باشد، گفت: برای راه اندازی مرکز شماره 2 قائن پیگیری جدی را در دستور کار خود قرار می دهد و به زودی با واگذاری زمین به کانون گام نخستین را برخواهد داشت.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار