دانش‌آموزان شهرستان قرچک، عنوان کردند:

نماز جماعت، نمادی از مظهر اتحاد و پیروی از اهل بیت است

قرچک (پانا) - معاون پرورشی آموزشگاه طاها و دانش‌آموزان شهرستان قرچک، بیان کردند برگزاری نماز جماعت در مدارس، به دانش‌آموزان شیوه اتحاد و پیروی از اهل بیت را می‌آموزد.

کد مطلب: ۱۳۴۱۶۴۳
لینک کوتاه کپی شد
نماز جماعت، نمادی از مظهر اتحاد و پیروی از اهل بیت است

مریم محمدی، معاون پرورشی دبیرستان طاها قرچک، بیان کرد: «برگزاری نماز جماعت در مدارس باعث می‌شود که دانش‌آموزان راه درست و نیکو زندگی کردن را بیاموزند. نماز جماعت تاثیر به‌سزایی بر رفتار و اخلاق دانش‌‌آموزان در برخورد با اطرافیان خود دارد.»

هستی سلیمی، از دبستان کودک مسلمان اینگونه مطرح کرد:«نماز جماعت، راهی برای شناخت بیشتر ما به خدا است. نماز جماعت می‌تواند کسانی را که نماز نمی‌خواندند،حتی به این راه پرنور راهی کند.»

زهرا فعله‌گری، یکی از دانش‌آموزان آموزشگاه ملاقایی قرچک، در زمینه اهمیت به نماز جماعت گفت: «نماز جماعت اهمیت فراوانی دارد، زیرا نمادی با ارزش از جامعه مطلوب اسلامی است که عناصری مانند رهبری، اتحاد و نظم را در بر می‌گیرد. نماز جماعت در مدرسه می‌تواند باعث استراحت دانش‌آموزان، آزاد شدن ذهن ها و بهبود روند درسی آنها شود.»

ستایش غلام‌حسین‌نژاد، از آموزشگاه طاها در این‌باره عنوان کرد:« یکی از واجبات دینی مسلمانان نماز است، چه بهتر اتحاد بین مسلمین به صورت جماعت باشد. همچنین خواندن نماز به جماعت باعث تقویت روحیه‌ی دانش‌آموزان می‌شود.»

ستایش تاجی، یکی دیگر دانش‌آموزان آموزشگاه طاها بیان کرد:«نماز راه ارتباطی ما با خدا است. در هر آموزشگاهی وجود نمازخانه ضروری است و باید تعداد حاضرین نمازخانه جهت آرامش قلبی خودشان گسترش یابد.»

دانش‌آموز خبرنگار: کوثر سارا‌بیگی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار