معاون سوادآموزی استان البرز خبر داد:

با هم بودن از تاثیرات یک مرکز پویا و فعال برای افراد کم‌سواد و بی‌سواد است

کرج (پانا) - معاون سوادآموزی اداره کل آموزش و پرورش البرز با هم بودن، کسب تجربه، عزت نفس، حضور موثر بزرگسالان در عرصه‌های فردی و اجتماعی از تاثیرات یک مرکز پویا و فعال برای افراد کم‌سواد و بی‌سواد جامعه است.

کد مطلب: ۱۳۴۱۴۴۷
لینک کوتاه کپی شد
با هم بودن از تاثیرات یک مرکز پویا و فعال برای افراد کم‌سواد و بی‌سواد است

رویا عسگرپور، معاون سوادآموزی استان البرز عنوان کرد: با هدف بررسی موانع کلاس‌گذاری آموزش دهندگان ناحیه یک کرج و ارائه راهکار، نشستی با آموزش دهندگان در مرکز یادگیری محلی شهید البرزی ناحیه یک کرج برگزار شد.

معاون سوادآموزی استان البرز ضمن تبریک ایام ماه مبارک رجب اظهار کرد: تثبیت و تعمیق یادگیری، آموزش مهارت‌های اساسی زندگی و حرفه‌آموزی از جمله اهداف راه‌اندازی مراکز یادگیری محلی است که می بایست با برنامه ریزی مناسب و استفاده از نیاز سنجی منطقه ای تحقق یابد.

عسگرپور بهره وری بهینه از منابع انرژی، فراگیری حداقل یک مهارت حرفه ای، افزایش کیفیت زندگی و ارتقاء تاب‌آوری زنان و خانواده در جامعه را نیازمند ایجاد بسترهای مناسب آموزشی دانست و از دست‌اندرکاران مرکز یادگیری محلی خواست در جهت رسیدن به اهداف با نیازسنجی از بانوان منطقه، برنامه های آموزشی اثربخشی را داشته باشند.

وی با بیان اینکه مراکز یادگیری محلی، کانون هویت‌بخشی به فعالیت ها و برنامه‌های حوزه سوادآموزی است، افزود: با هم بودن، کسب تجربه، عزت نفس، حضور موثر بزرگسالان در همه عرصه های فردی و اجتماعی از تاثیرات یک مرکز پویا و فعال برای افراد کم سواد و بی‌سواد جامعه است.

عسگرپور با اشاره به فرصت کم باقیمانده تا پایان زمان کلاس‌گذاری و شروع دوره های سوادآموزی تصریح کرد: برای داشتن مرکزی فعال که بتواند جذب حداکثری از افراد کم سواد و بی‌سواد داشته باشد می بایست با استفاده از ظرفیت های درون سازمانی، برون سازمانی، کمیته اجرایی، جامعه خیرین، شورا و تمامی افرادی که می تواند نقش موثر ایفا کنند در جهت برنامه ریزی برای تحقق اهداف مورد انتظار تلاش کنیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار