معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان:

اعضای تشکل‌های دانش‌آموزی نقش به‌سزایی در تقویت محافل اعتکاف دارند

اصفهان (پانا) - معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان گفت در اجرای مراسم معنوی اعتکاف اعضای تشکل‌های دانش آموزی نقش بسزایی دارند.

کد مطلب: ۱۳۴۱۴۱۸
لینک کوتاه کپی شد
اعضای تشکل‌های دانش‌آموزی نقش به‌سزایی در تقویت محافل اعتکاف دارند

جلسه ستاد استانی اعتکاف دانش آموزی به حضور معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان، مدیر سازمان دانش‌آموزی استان اصفهان و معاونین پرورشی و تربیت بدنی نواحی و برخی از مناطق استان برگزار شد.

مهدی نم نبات، معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان به تصمیمات قابل اجرا در سطح استان اشاره کرد و در مورد اعتکاف گفت: در اجرای این مراسم معنوی اعضای تشکل‌های دانش آموزی نقش بسزایی در تقویت محافل اعتکاف دارند.

وی در ادامه افزود: برنامه‌های اعتکاف با رویکرد بصیرتی باشد و از ظرفیت ایام ماه رجب استفاده شود.

در ادامه ، اکبر رحمتی مدیر سازمان دانش آموزی استان اصفهان گفت: برنامه اعتکاف بزرگ دانش‌آموزی ویژه پسران متوسطه اول و دوم در مسجد سید اصفهان با برنامه های زیبای مذهبی و فرهنگی و علمی در نظر گرفته شده که دانش آموزان علاقمند می توانند با ورود به سایت GOFTEMANRAZM.IR به صورت فردی و گروهی ثبت نام و با حداقل مبلغ در برنامه شرکت کنند و زمینه ارتباط بیشتر خود را با خالق فراهم سازند.

مدیر سازمان دانش آموزی استان اصفهان با بیان اینکه باید برای این سه روز برای تک‌تک لحظات دانش آموزان برنامه داشته باشیم، تصریح کرد: برگزاری گفتمان های دانش آموزی، آشنایی با فضای مجازی، کرسی‌های قرآنی، اخلاق و تفسیر قرآن و بیان احکام از برنامه‌های فرهنگی و مذهبی آیین اعتکاف دانش‌آموزی در مساجد استان اصفهان خواهد بود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار