در گفت‌وگو با پانا:

ابراهیم اسدی‌: انسجام تیمی پرسپولیس مسیر قهرمانی را هموار می‌کند

جدایی پاکدل و نعمتی از تیم طبیعی است/ پرسپولیس توان شکست فولاد را در اهواز دارد

تهران (پانا) - پیشکسوت پرسپولیس معتقد است این تیم بازی سختی مقابل فولاد خوزستان دارد اما می‌تواند حریف را در اهواز از پیش رو بردارد.

کد مطلب: ۱۳۴۱۳۶۰
لینک کوتاه کپی شد
ابراهیم اسدی‌: انسجام تیمی پرسپولیس مسیر قهرمانی را هموار می‌کند

ابراهیم اسدی در گفت‌وگو با پانا، با اشاره به وضعیت پرسپولیس اظهار داشت: «شکر خدا وضعیت تیم خوب و ایده آل است. بعد از دو مساوی در دربی و بازی با پیکان، تیم توانست روند پیروزی‌ها را ادامه دهد. خیلی مهم است که تیم بتواند در ۲،۳ بازی آینده هم برد بیاورد. اگر این وضعیت ادامه پیدا کند، می‌تواند هفته‌ها قبل قهرمانی‌اش را مسجل کند. اختلاف امتیاز یک خوبی بزرگی که دارد، تیم بدون دغدغه و استرس کارش را انجام می‌دهد.»

وی افزود: «ذهنیت بچه‌ها و کادر فنی طوری است که به نتایج دیگر تیم‌ها توجهی ندارند. بااینکه سال قبل استقلال قهرمان شد اما پرسپولیس روندش را از دست نداد و توانست شرایط را بهتر کند. پرسپولیس اوج گرفته است. ازلحاظ شرایط روحی روانی در سطح بالایی قرار دارد. یحیی به بازیکنان جوانش اعتماد کرده و برگ برنده‌اش شده‌اند. کل تیم زنجیروار وظایف خود را به‌خوبی انجام می‌دهند. هرکسی در پرسپولیس بازی می‌کند، خدا را شکر توانسته همراه، هماهنگ و با مجموعه یکدل شود. شک نکنید این همدلی و وحدت باعث هموار شدن مسیر قهرمانی خواهد شد.»

پیشکسوت پرسپولیس تصریح کرد: «موضوعی که باید بچه‌ها روی آن حساس باشند، اختلاف امتیازی است که ایجاد کردیم. نباید از الان کار را تمام‌شده بدانیم چون با ۲ بازی قابل جبران است. نباید به این فکر باشند که کارشان آسان است. تازه نیم‌فصل دوم شروع‌شده و بازی‌های زیادی در پیش داریم. بعضی مواقع شاید یک باخت یا حتی مساوی تیم را دچار افت کند. پس باید خیلی مراقب باشیم تا تیم دچار غرور نشود. تیم‌های رقیب ما خیلی قوی هستند و هیچ تیمی را نباید دست‌کم بگیریم. بدون شک امتیاز گرفتن در نیم‌فصل دوم خیلی سخت‌تر خواهد شد.»

ابراهیم اسدی با اشاره به جدایی سیامک نعمتی و حامد پاکدل گفت: «هر تیمی در فصل نقل و انتقالات ممکن است بازیکنی را بگیرد و برخی‌ها هم جدا شوند. این روند طبیعی است و نباید از جدایی پاکدل و سیامک ناراحت شد. آن‌ها زحمت خود را برای تیم کشیدند به‌خصوص سیامک که با پرسپولیس به فینال آسیا رسید و گل زیبایش باعث صعود تیم به فینال شد. برای هر دو نفر آرزوی موفقیت می‌کنم. وقتی کادر فنی آن‌ها را عدم نیاز زده، باشگاه باید حرفه‌ای رفتار کند تا آن‌ها بدون دلخوری جدا شوند.»

وی بابیان اینکه ۳ امتیاز بازی با فولاد در مسیر قهرمانی تاثیر گذار است، تأکید کرد: «همیشه بازی‌های دو تیم حساس و باهیجان بوده است. تیم ما مقابل تیمی بازی دارد که بعضی مواقع یقه ما را گرفته است. البته نظم و انضباط تیمی ما خیلی بهتر از حریف است. اگر تماشاگر بیاید به نظرم بازی جذاب‌تر هم می‌شود. در اهواز هم پرسپولیس تنها نخواهد بود و هواداران ما هم می‌آیند. انسجام تیمی و تجربه بازیکنان باعث می‌شود تا دست بالا را داشته باشیم. در این شرایط سخت، به نظرم گرفتن یک امتیاز از این بازی برای ما برد محسوب می‌شود. البته توانایی بردن حریف را در اهواز داریم. ما اگر زود گل بزنیم، کار ما راحت‌تر می‌شود.»

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار