ارسال 32740 اثر به یازدهمین جشنواره تولید محتوای الکترونیکی رشد‌

تهران (پانا) - دبیر یازدهمین جشنواره ملی تولید محتوای الکترونیکی رشد از دریافت 32740  اثر در دبیرخانه این جشنواره خبر داد.

کد مطلب: ۱۳۴۱۲۲۰
لینک کوتاه کپی شد
ارسال 32740 اثر به یازدهمین جشنواره تولید محتوای الکترونیکی رشد‌

مجتبی دانشور اظهار داشت: در این دوره تعداد 32740 اثر توسط 15293 نفر ارسال شده که نسبت به دوره قبل رشد 288 درصدی را شاهد هستیم.

وی افزود: در این دوره شاهد تنوع آثار ارسالی در رشته‌های مختلف هستیم که در قالب‌های فیلم آموزشی، گرافیک متحرک (موشن گرافی)، محتوای صوتی و پادکست، پویانمایی (انیمیشن)، برنامه کاربردی (اپلیکیشن) اندرویدی، بازی‌های تعاملی، تصویرهای سه‌بعدی، واقعیت افزوده و واقعیت مجازی محصولات ارزشمندی دریافت شده است.

وی بیان داشت: در یازدهمین جشنواره تولید محتوای الکترونیکی رشد معلم، دانش آموز، دانشجو معلم، از فعالین حوزه تعلیم و تربیت، از مؤسسات، دانشجویان و از سایر بخش‌ها، آثار خود را برای ما ارسال کرده‌اند که این سرمایه و حسن اعتماد اقشار مختلف حوزه تعلیم و تربیت برای دبیرخانه و سازمان پژوهش و برنامه‌ریزی آموزشی ارزشمند است.

دانشور با تأکید بر اینکه مهلت ارسال آثار به دبیرخانه یازدهمین دوره جشنواره 30 دی ماه بود و این زمان به پایان رسید، گفت: دفتر انتشارات و فناوری آموزشی و دبیرخانه جشنواره یازدهم تمام تلاش خود را دارند تا نتایج نهایی این جشنواره اسفندماه 1401 اعلام شده و مراسم اختتامیه نیز برگزار شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار