معاون سوادآموزی اداره کل آموزش و پرورش البرز:

ایجاد نگرش، مشارکت و نشاط کاری یکی از راه‌های ایجاد هماهنگی و همدلی در بین کارکنان است

کرج (پانا) - معاون سوادآموزی اداره کل آموزش و پرورش البرز عنوان کرد برگزاری دوره‌های آموزشی ضمن ایجاد نگرش مثبت سازمانی، افزایش مشارکت، نشاط کاری و کاهش فرسودگی شغلی یکی از راه‌های ایجاد هماهنگی و همدلی در بین کارکنان است.

کد مطلب: ۱۳۴۱۱۷۷
لینک کوتاه کپی شد
ایجاد نگرش، مشارکت و نشاط کاری یکی  از راه‌های ایجاد هماهنگی و همدلی در بین کارکنان است

رویا عسگرپور، معاون سوادآموزی اداره کل آموزش و پرورش استان البرز گفت: دوره آموزشی کار با سامانه جامع سوادآموزی ویژه همکاران شاغل در ادارات سوادآموزی، مدیران مراکز یادگیری محلی و راهنمایان تعلیماتی برگزار شد.

معاون سوادآموزی استان البرز اظهار کرد: برگزاری دوره های آموزشی ضمن ایجاد نگرش مثبت سازمانی، افزایش مشارکت و نشاط کاری و کاهش فرسودگی شغلی یکی از راه های ایجاد هماهنگی و همدلی بین کارکنان است که از یک سو زمینه تماس متقابل کارکنان با یکدیگر در محیط آموزشی را فراهم می‌کند و از سوی دیگر از طریق دانش و اطلاعات شغلی، برداشت ها و علایق حرفه ای یکسانی در آن‌ها ایجاد می کند.

وی با بیان اینکه در این راستا معاونت سوادآموزی استان نسبت به برگزاری دوره های مختلف برنامه ریزی و اقداماتی داشته، افزود: کارگاه توانمندسازی سامانه سوادآموزی ویژه همکاران شاغل در ادارات سوادآموزی، راهنمایان تعلیماتی و مدیران مراکز یادگیری محلی در دبیرستان استعداد درخشان شهید سلطانی ناحیه 3 کرج برگزار شد.

عسگرپور هدف از برگزاری این دوره توانمندسازی را آشنایی و تسلط تمامی نیروی انسانی فعال مناطق و نواحی با نحوه کلاس‌گذاری، مدیریت نیروی انسانی، مدیریت فعالیت های مکمل سوادآموزی و نحوه نظارت بر فرآیندها دانست و خاطرنشان کرد: نظر به اینکه مباحث مطرح شده در این دوره به دلیل کاربردی بودن در ایجاد نگرش صحیح و توسعه شایستگی کارکنان نقش مهمی داشته است، امیدواریم با استمرار برگزاری اینگونه کارگاه ها قدم‌های تاثیرگذاری در پیشرفت تخصصی همکاران برداشته شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار