معاون پرورشی و تربیت‌بدنی آموزش و پرورش ملارد تأکید کرد:

لزوم برقراری ارتباط تعاملی و دوستانه با دانش‌آموزان و استفاده از روش‌هایی خلاقانه در امور تربیتی

ملارد(پانا)- معاون پرورشی و تربیت‌بدنی آموزش و پرورش ملارد، بر لزوم برقراری ارتباط تعاملی و دوستانه با دانش‌آموزان و استفاده از روش‌هایی خلاقانه در امور تربیتی در مدارس تأکید کرد.

کد مطلب: ۱۳۴۱۱۷۰
لینک کوتاه کپی شد
لزوم برقراری ارتباط تعاملی و دوستانه با دانش‌آموزان و استفاده از روش‌هایی خلاقانه در امور تربیتی

رضا حضرتقلی، معاون پرورشی و تربیت‌بدنی آموزش و پرورش ملارد در کارگاه توانمندسازی و کیفیت‌بخشی فعالیت‌های پرورشی در جمع معاونین و مربیان پرورشی مدارس، بیان کرد: معاونین و مربیان پرورشی، سربازان امور تربیتی در جبهه تعلیم و تربیت مدارس هستند.

وی ضمن اشاره به نقش پررنگ همکاران پرورشی در ایجاد شور و نشاط دانش‌آموزان در انجام امور تربیتی در مدارس ادامه داد: مربیان و معاونان پرورشی می‌توانند با برقراری روابط دوستانه و تعاملی با دانش‌آموزان و به کاربردن روش‌هایی خلاقانه و جذاب در موضوعات تربیتی، در مسیر تربیت تمام‌ساحتی آنان گامی مهم و ارزنده بردارند.

این مقام مسئول ضمن قدردانی از زحمات همکاران مجموعه پرورشی در مدارس افزود: نگاه آموزشی در مدارس بیشتر از نگاه تربیتی در مدارس است و با تلاش همکاران پرورشی، می‌توان بحث موضوعات تربیتی را در مدارس پررنگ‌تر کرد.

حضرتقلی تصریح کرد: شرکت همکاران پرورشی در کارگاه‌های کیفیت‌بخشی، راهی برای ارتقاء فعالیت‌های تربیتی است و تعامل و تبادل تجربیات، باعث موفقیت بیشتر مجموعه پرورشی می‌شود، با تعطیلی مدارس علاوه بر امور آموزشی، امور پرورشی هم تعطیل شد و در فضای مجازی امکان‌پذیری کمتری داشت ، در واقع کار پرورشی در فضای مجازی هم انجام شده اما با حضور در مدارس رنگ و سوی دیگری می‌یابد.

وی تأکید کرد: هدف غایی تمام برنامه‌های تربیتی، مشارکت‌جویی دانش‌آموزان در برنامه‌های پرورشی و تربیت دانش‌آموزان در تمام ساحت‌های شش‌گانه است، بنابراین لازم است از استعدادها و توانایی‌های نوجوانان در جهت رشد فرهنگی، مذهبی، اجتماعی، هنری و ورزشی و تندرستی استفاده کنیم.

در کارگاه توانمندسازی و کیفیت‌بخشی فعالیت‌های پرورشی معاونین و مربیان پرورشی مدارس، کارشناسان حوزه‌های مختلف فرهنگی و هنری، اردویی، پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی، کیفیت‌بخشی، هنرهای آوایی، سازمان دانش‌آموزی، خبرگزاری پانا، قرآن و عترت اداره آموزش و پرورش ملارد به تبیین فعالیت‌های هر حوزه بطور جداگانه پرداختند و به ابهامات همکاران پرورشی مدارس پاسخ داده شد.

خبرنگار: سحر شیخی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار