مدیر سازمان دانش‌آموزی استان چهارمحال وبختیاری:

دهه فجر امسال پرشور تر از همیشه برگزار می‌شود

شهرکرد (پانا) - مدیر سازمان دانش‌آموزی استان چهارمحال و بختیاری، برنامه‌های این سازمان در دهه فجر را متنوع‌تر و پرشورتر از همیشه دانست.

کد مطلب: ۱۳۴۰۸۹۷
لینک کوتاه کپی شد
دهه فجر امسال پرشور تر از همیشه برگزار می‌شود

سید حسن فاضل در نشست هماهنگی ستاد گرامیداشت دهه فجر امسال که در دفتر مدیر کل آموزش و پرورش استان با حضور اعضای ستاد دهه فجر برگزار شد؛ برنامه های این سازمان را در دهه فجر، منسجم تر، متنوع تر و دانش آموزی تر از سال‌های گذشته دانست.

وی در این جلسه از استقبال دانش آموزان و مربیان عضو سازمان دانش آموزی از برنامه های رسمی سازمان در دهه فجر از قبیل «یاوران انقلاب» و «نمایشگاه های دانش آموزی» خبر داد و افزود: سازمان دانش آموزی بعنوان یک تشکل دانش آموز محور در راستای علاقمندی های دانش آموزان در برنامه های مهارتی، تربیتی و اجتماعی گام بر می‌دارد و آمار جذب حداکثری دانش آموزان و مربیان علاقمند به عضویت در این سازمان موید همین نکته است.

وی ادامه داد: حضور دانش آموزان در برنامه های جذاب سازمان دانش آموزی در دهه فجر بر شور و نشاط عمومی در این ایام می افزاید و دانش آموزان با کمک مربیان و مدرسان خود تابلوهای زیبایی از حضور و همراهی با آرمان‌های نظام جمهوری اسلامی در چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب به تصویر خواهند کشید.

فاضل در پایان ضمن تشکر از همراهی مدیر کل و معاونین آموزش و پرورش استان در پشتیبانی از برنامه های سازمان دانش آموزی از همراهی کلیه دانش آموزان، مربیان، مدیران و کارشناسان سازمان دانش آموزی که با تمام وجود از اجرای برنامه های این سازمان حمایت می کنند؛ تشکر کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار