مبینا علی حیدری*

نمایی منسجم از سکانس‌های متفاوت تشکل‌های دانش‌آموزی

تک‌تک اعضای تشکلات همچون قطره‌ای در دریا بودند که با اتحاد تشکیل شده دریایی از سکانس‌ها و صحنه‌های متفاوت و به یادماندنی را به یادگار گذاشتند.

کد مطلب: ۱۳۴۰۷۸۴
لینک کوتاه کپی شد
نمایی منسجم از سکانس‌های متفاوت تشکل‌های دانش‌آموزی

امید یعنی بدانیم تا هستیم می‌توانیم تغییر کنیم و دنیا را تغییر دهیم. آنچه در روز دوم کاردوی منتخبین تشکلات دانش‌آموزی رخ داد، تحولی شگرف و نوآورانه بود.
از رویکرد زیبای منتخبین سازمان و بسیج دانش‌آموزی و اتحادیه انجمن اسلامی مشخص بود آرم و نشانه‌ها کنار گذاشته شدند و به دور از آرم و نشان، همه تشکلات دست به دست یکدیگر داده و با شکل گیری وحدتی ستودنی برای دست‌یابی به آرمان‌ها و تعهداتشان تلاش کردند.
تک‌تک اعضای تشکلات همچون قطره ای در دریا بودند که با اتحاد تشکیل شده دریایی از سکانس‌ها و صحنه‌های متفاوت و به یادماندنی را به یادگار گذاشتند.
به قول روانپزشک سوئیسی کارل یونگ انسان زمانی وحدت یافته، آرام، بارور و شادمان می شود که فرآیند فردیت کامل شود. گویا در این کاردو، افراد مکمل یکدیگر و یک‌رنگ شده بودند.
حضور بالاترین مقام اجرایی شهر قیام و اقامه در تجمع بیش از 300 نفره دختران دانش‌آموز نشان از اهمیت ویژه این برنامه داشت؛ این گوش شنوای مدیرکل آموزش و پرورش و استاندار قم بود که زمینه و میدان را برای بیان مطالبات دانش‌آموزان فراهم کرد.
نکته اساسی امید به آینده‌ای است که مطالبه‌گران به آینده خود و جامعه استان و کشورشان دارند. گویا ما دهه هشتادی‌ها که پای آرمان‌های نظام جمهوری اسلامی ایستادیم نسلی‌نو و متفاوت هستیم که اگر اراده واقعی خود را نشان دهیم اتفاقاتی نو و شگرف را رقم خواهیم زد.
قطعا کاردوی شکل گرفته گام اولی است برای رقم زدن رخدادهای بی نهایت و توسعه‌یافته فرهنگی تحول برانگیز که در آینده نه چندان دور در انتظار همگی ماست.

*دانش آموز خبرنگار پانا

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار