امام جمعه موقت اصفهان:

جشن‌های دهه‌فجر به صورت مردمی برگزار شود

اصفهان ‌(پانا) - امام جمعه موقت اصفهان خواستار برگزاری باشکوه جشن‌های دهه فجر به صورت مردمی شد.

کد مطلب: ۱۳۴۰۳۱۱
لینک کوتاه کپی شد
جشن‌های دهه‌فجر به صورت مردمی برگزار شود

به گزارش روابط عمومی ستاد اقامه نماز جمعه اصفهان الله سید ابوالحسن مهدوی، در خطبه‌های نماز جمعه این هفته با اشاره به پیش‌رو بودن ایام‌الله دهه فجر اظهار داشت: از مردم می‌خواهیم که خود را برای جشن‌های مردمی دهه فجر و حضور در راهپیمایی 22 بهمن آماده کنند.

وی با اشاره به سخنان مدیرکل آموزش و پرورش در پیش خطبه‌های نماز جمعه افزود: دانش‌آموزان به علم و معنویت خود توجه ویژه‌ای داشته باشند زیرا انسان‌ها باید بدن و روح سالمی داشته باشند و روح سالم در فکر سالم، ایمان محکم و عمل صالح قرار دارد.

امام جمعه موقت اصفهان بیان کرد: دشمن در صحنه‌های بسیاری از جمله جنگ تحمیلی، کوی دانشگاه، انتخابات 88، فتنه‌ 98 و اتفاقات اخیر به‌دنبال تخریب نظام اسلامی است.پول فراوانی به افراد جاسوس داده شد و به همین دلیل فکر می‌کردند کار نظام تمام است ولی اغتشاشات به پایان رسید و بسیاری ناراحت شدند که تبلیغات و هزینه‌هایشان نتیجه‌ای نداشت و ناامیدی بر آن‌ها مسلط شد

وی ادامه داد: دشمنان به دنبال دستاورد برای خود هستند اما ملت ایران با توکل به پروردگار و نگاه به رهنمودهای رهبر انقلاب، با اتحاد و انسجام همه گروه‌های اصلاح‌طلب و اصولگرا در این مرحله هم امید دشمن را ناامید خواهند کرد.

مهدوی با بیان اینکه در محاسبات دشمنان هیچگاه عنایت الهی وجود ندارد، گفت: آن‌ها می‌گفتند انقلاب چهل سالگی خود را نخواهد دید، داعش را تأسیس کردند، به‌دنبال سقوط حزب‌اله لبنان و یمن بودند اما موفق نشدند. ایمان به پروردگار، انتظار فرج، اتحاد زیر لوای ولایت فقیه و تمسک به امام حسین(ع) از جمله محاسباتی است که دشمن از آن بی‌بهره و همین موارد رمز پیروزی ما است.

وی خاطرنشان کرد: ملت با شکر نعمت الهی، اتحاد و انسجام خود را قوی‌تر و توجه خود به ندای رهبر انقلاب را بیشتر کنند و بیش از گذشته ضربه‌های مهلکی را بر دشمن وارد کنند، امیدواریم با ضربه‌های دیگر سقوط و افول دشمن را شاهد باشیم.

عضو مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه ماه‌های رجب، شعبان و رمضان برای طهارت روح بسیار مؤثر است، اظهار داشت:ماه رجب ماه استغفار برای تخلیه روح انسان است و ماه شعبان ماه زیور پیدا کردن روح انسان به اخلاق نیکو، عمل صالح و ایمان قوی است.توصیه می‌کنم از شرایط اعتکاف و استفاده از برنامه‌های معنوی این 3 روز برخوردار باشید، اعتکاف مؤثر در رزق معنوی و تقویت ایمان است، رمز اعتکاف زهد از دنیا است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار