۲ ۱ هزار حلقه توانمندسازی آموزگاران در سراسر کشور تشکیل شده است

بوشهر(پانا) - معاون آموزش ابتدایی وزارت آموزش و پرورش گفت در راستای توانمندسازی معلمان در دوره ابتدایی، ۱۲ هزار حلقه ده نفره در دروس مختلف با هدف انتقال تجارب در سراسر کشور تشکیل شده است.

کد مطلب: ۱۳۴۰۱۸۷
لینک کوتاه کپی شد
۲ ۱ هزار حلقه توانمندسازی آموزگاران در سراسر کشور تشکیل شده است

معصومه نجفی پازوکی در نشست شورای معاونان آموزش و پرورش استان بوشهر اظهار کرد: از مهرماه بسته‌های آموزشی زبان آموزی پایه اول ابتدایی با طراحی علمی و به روز و با رویکرد ایجاد فضای پژوهشگری دانش‌آموز از طریق بازی تولید شده است.

وی افزود: تاکنون بسته‌های آموزشی برای ۱۲ هفته، طراحی، تولید و در سراسر کشور توزیع شده است.

نجفی پازوکی عنوان کرد: ۱۴۶ کلاس درس اول ابتدایی در مناطق روستایی استان بوشهر، جامعه هدف طرح بسته‌های زبان‌آموزی هستند.

وی با اشاره به ضرورت توجه ویژه به دوره تحصیلی ابتدایی خاطرنشان کرد: شخصیت دانش‌آموز در این دوره تحصیلی شکل گرفته و با فراگرفتن مهارت‌های پایه، نسل آینده تربیت می‌شود.

نجفی پازوکی با بیان اینکه کار در آموزش ابتدایی از جنس نرم افزاری است، ادامه داد: سرمایه گذاری در این دوره تحصیلی، سبب می شود تا آینده، آسیب‌های اجتماعی کمتری را شاهد باشیم.

وی تاکید کرد: باید در مدارس و کلاس‌های درس، فراتر از سطح انتقال مباحث دانشی، به آموزش شایستگی‌های پایه به دانش‌آموزان تمرکز کنیم.

معاون وزیر آموزش و پرورش در پایان گفت: با اجرای طرح شهید محمودوند، شناسایی دانش‌آموزان بازمانده از تحصیل شفاف شده است و باید با اهتمام جدی، زمینه بازگشت به چرخه آموزش فراهم کنیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار