در بیست و چهارمین جشنواره خیرین مدرسه ساز ؛

تقدیر از ۶۰ خیر مدرسه ساز استان بوشهر برگزار شد

بوشهر (پانا) - با برگزاری بیست و چهارمین جشنواره خیرین مدرسه ساز استان بوشهر در روز چهارشنبه در طی مراسمی از ۶۰ خیر مدرسه ساز استان بوشهر و فعالین مدرسه سازی استان تجلیل و تکریم بعمل آمد.

کد مطلب: ۱۳۴۰۰۰۱
لینک کوتاه کپی شد
تقدیر از ۶۰ خیر مدرسه ساز استان بوشهر برگزار شد

بیست و چهارمین جشنواره خیرین مدرسه‌ساز استان بوشهر ظهر امروز با حضور امام جمعه، نماینده ولی فقیه در استان، معاون امور عمرانی استاندار، نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی و خیران مدرسه ‌ساز استان بوشهر تجلیل شد.

در این آیین مدیرکل نوسازی و تجهیز مدارس استان بوشهر با اشاره به نقش خیران در حل مشکلات فضا و تجهیزات آموزشی مدارس، اظهار کرد: در شش ماه نخست امسال 32 پروژه فضای آموزشی تحویل آموزش و پرورش استان بوشهر شد و26 مدرسه توسط خیران حقیقی و حقوقى ساخته شده است.

احمدی سرمایه‌گذاری در ساخت 32 پروژه یاد شده را 185 میلیارد تومان دانست و بیان کرد: 140 کلاس در پروژه‌های یاد شده ساخته و تحویل آموزش و پرورش استان بوشهر شد.

وی اضافه کرد: از 32 پروژه فضای آموزشی تحویل 26 مدرسه آن توسط خیران حقیقی و حقوقى ساخته شده است.

معاون امور عمرانی استاندار بوشهر نیز با اشاره به توسعه پایدار و نقش آن در توسعه دیگر حوزه‌ها خاطرنشان کرد: توسعه پایدار منجر به عزت، اقتدار، رفاه، آسایش و سربلندی جامعه و توسعه دیگر بخش‌ها را فراهم می‌کند.

محمد هادی رستمیان زیربنا توسعه همه جانبه را مبنای توسعه علمی دانست و بیان کرد: توسعه علمی جز با فراهم شدن زیرساخت‌ها محقق نمی‌شود که در این راستا زیرساخت سخت‌افزاری و نرم‌افزاری در توسعه علمی نقش مهمی ایفا می‌کند.

وی خدمات خیران مدرسه‌ساز را مورد ستایش قرار داد و تصریح کرد: ساخت مدرسه با مشارکت خیران در توسعه علمی و همه جانبه کشور نقش اثرگذاری دارد که مشارکت خیران مدرسه‌ساز درخور تحسین و ستایش است.

معاون امور عمرانی استاندار بوشهر بر توجه به ترویج فرهنگ مشارکت در ساخت مدرسه و فضای آموزشی و تجهیزاتی تأکید کرد و گفت: اصحاب رسانه در این عرصه باید بیشتر نقش‌آفرینی کنند.

رستمیان کیفیت ساخت مدارس در استان بوشهر را مطلوب دانست و خاطرنشان کرد: با تلاش و مشارکت خیران و سازمان نوسازی و توسعه، مدارس خوب و باکیفیت ساخته شده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار