معاون وزیر آموزش و پرورش به مزار شهدای گروه سرود در قم ادای احترام کرد

قم (پانا) - معاون وزیر آموزش و پرورش با حضور در گلزار شهدای علی بن جعفر(ع) قم به مقام دانش‌آموزان شهید عضو گروه سرود ادای احترام کرد.

کد مطلب: ۱۳۳۹۹۱۰
لینک کوتاه کپی شد
معاون وزیر آموزش و پرورش به مزار شهدای گروه سرود در قم ادای احترام کرد

احمد محمودزاده، معاون وزیر آموزش و پرورش و رئیس سازمان مدارس و مراکز غیردولتی امروز با حضور در گلزار شهدای علی بن جعفر(ع) قم به مقام سردار شهید مهدی زین الدین فرمانده لشکر 17 امام علی بن ابی طالب(ع) ادای احترام کرد.

وی همچنین با حضور بر سر مزار شهیدان حاج علی بیطرفان و مجید عسگری جمکرانی، نسبت به مقام این دو معلم شهید دوران دفاع مقدس و دفاع از حرم اهل بیت(ع) نیز ادای احترام کرد.

محمودزاده در ادامه، بر سر مزار دانش آموزان شهید عضو گروه سرود مدرسه راهنمایی قطب راوندی قم حاضر شد و با آرمان‌های والای شهدا تجدید میثاق کرد.

وی همچنین از مدارس ابتدایی دخترانه هدایت و دبیرستان هیات امنایی اصحاب کسا بازدید و در ششمین جلسه شورای آموزی و پرورش قم با حضور حجت الاسلام ذوالنوری نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی و سید محمدتقی شاهچراغی استاندار قم شرکت کرد.

حضور در همایش موسسین مدارس غیردولتی استان قم در تالار آموزش و فرهنگ خانه معلم و بررسی مسائل و مشکلات اینگونه مسائل، آخرین برنامه محمودزاده در سفر یه روز به قم بود.

علیرضا رحیمی، مدیرکل آموزش و پرورش استان قم و جمعی از مسئولان وزارتی و اداره کل، معاون وزیر آموزش و پرورش را در برنامه های فوق همراهی می کردند.

دانش آموزان عضو گروه سرود مدرسه راهنمایی قطب راوندی در اول بهمن سال 1365 هنگامی که از اجرای سرود در سینما تربیت قم به مدرسه باز می گشتند، بر اثر بمباران هوایی سه راه بازار به شهادت رسیدند.

رهبر معظم انقلاب اسلامی در سخنرانی اخیر خود در دیدار اعضای ستاد کنگره ملی شهدای استان قم، اشاره به شهدای این گروه سرود داشتند.

خبرنگار: ابوالفضل بمانی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار