رئیس کمیسیون عمران شورای شهر تهران در گفت‌وگو با پانا مطرح کرد؛

آخرین وضعیت پله‌های برقی خراب در ایستگاه‌های مترو

تهران (پانا) - رئیس کمیسیون عمران و حمل‌ونقل عمومی گفت خرابی پله‌های برقی در ایستگاه‌های مترو در کسری از ساعت تعمیر می‌شوند.

کد مطلب: ۱۳۳۹۵۱۴
لینک کوتاه کپی شد
آخرین وضعیت پله‌های برقی خراب در ایستگاه‌های مترو

براساس آخرین آماری که مسئولان مترو از خرابی پله‌های برقی ایستگاه های مترو منتشر کرده‌اند، کمتر از یک درصد پله‌برقی‌های مترو در روز به دلیل خرابی خاموش هستند.

سید جعفر تشکری هاشمی، رئیس کمیسیون عمران و حمل‌ونقل شورای شهر تهران در گفت‌وگو با پانا درخصوص گلایه برخی از شهروندان از افتتاح ایستگاه مترو بدون پله برقی و خرابی پله‌های برقی گفت: «به جز تعداد معدودی از پله‌های برقی که زیر 10 دستگاه هستند که به دلیل خرابی اساسی زمان طولانی از سرویس‌دهی خارج شده‌اند، سایر پله‌های برقی فعال هستند و در صورت خرابی در کسری از ساعت رفع اشکال می‌شوند.

وی ادامه داد: ایستگاه مترو جدید بدون پله برقی به بهره‌برداری نرسیده است و تلاش می‌شود تمام پله‌برقی‌های ایستگاه‌های مترو فعال باشد زیرا ایستگاه‌های مترو بدون پله‌برقی معنا ندارد و اگر مصادیقی باشد به جز آن ایستگاه‌هایی که پله برقی‌شان دچار خرابی اساسی است و تعداد اندکی هم هستند شورای شهر آن را پیگیری می‌کند.»


رئیس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای شهر تهران درخصوص توجه شورا در برنامه 4 ساله چهارم به موضوع حمل ونقل پاک گفت: «قرار است که 200 هزار موتوربرقی، جایگزین موتورهای بنزینی شود که شهرداری برای 300 هزار موتور برقی اعلام آمادگی کرده است. همچنین ایجاد ایستگاه‌های شارژ موتورسیکلت برقی پیش‌بینی می‌شود. همچنین اورهال واگن‌های مترو، خرید واگن‌های جدید و اتوبوس‌های جدید و ایجاد خطوط ویژه در معابری که تقاضای حمل و نقل عمومی زیاد است از موضوعاتی است که در برنامه چهارم شهر تهران دیده شده است.»

در حالی که مسئولان شهری معتقدند پله برقی خراب در ایستگاه‌های مترو به سرعت تعمیر می‌شود پله برقی ایستگاه‌های تربیت مدرس و باقری مدت‌هاست خراب است. همچنین ایستگاه مهدیه به آزادگان که به تازگی به بهره‌برداری رسیده فاقد پله برقی است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار