فرماندار اسللامشهر خبر داد:

قطع گاز 67 واحد صنعتی پرمصرف در اسلامشهر

اسلامشهر (پانا) - فرماندار اسلامشهر از قطع گاز ۳۶ واحد مسکونی، ۶۷ واحد صنعتی پرمصرف، دوازده باغ ویلا و ۱۰ استخر خبر داد و گفت شرایط اضطرار و بحرانی در شهرستان ایجاد نشده و در تلاش هستند تا محدودیتی در ارائه خدمات به واحدهای مسکونی ایجاد نشود.

کد مطلب: ۱۳۳۹۲۹۱
لینک کوتاه کپی شد
قطع گاز  67  واحد صنعتی پرمصرف در اسلامشهر

حسین حبیبی، فرماندار شهرستان اسلامشهر در جلسه ستاد مدیریت بحران شهرستان و در سخنانی با بیان اینکه طبق اعلام وزارت نفت تعطیلی ادارات، مدارس و اجرای سیاست‌های کنترلی و محدودیت مصرف در صنایع در استان تهران بخشی قابل توجهی از کمبود گاز سایر استان‌های را جبران کرده، اظهار کرد: حفظ جریان پایدار گاز در روزهای اوج مصرف و یخبندان با همراهی اقشار مختلف مردم و مصرف بهینه گاز امکان‌پذیر است.

وی با بیان اینکه علاوه بر افزایش مصرف گاز، در ده روز اخیر شاهد رشد ۸ درصدی مصرف برق نسبت به مدت مشابه سال گذشته در سطح شهرستان اسلامشهر هستیم، افزود: برای پیشگیری از قطع برق منازل مسکونی و تجاری و پایداری شبکه برق، برق مجتمع‌های صنفی خدماتی برآوند و سهند منطقه قطع شد.

فرماندار اسلامشهر از قطع گاز ۳۶ واحد مسکونی و ۶۷ واحد صنعتی پرمصرف، ۱۲ باغ ویلا و ۱۰ استخر خبر داد و تصریح کرد: شرایط اضطرار و بحرانی در شهرستان ایجاد نشده و در تلاش هستیم تا محدودیتی در ارائه خدمات به واحدهای مسکونی ایجاد نگردد.

رئیس ستاد مدیریت بحران شهرستان با اشاره به اهمیت کاهش روشنایی غیرضروری برخی معابر، اماکن و پارک‌ها توسط دستگاه‌های ذیربط، ادامه داد: باید از تمام ظرفیت‌های تبلیغی برای ترویج فرهنگ مصرف بهینه گاز و برق در واحدهای مسکونی و تجاری استفاده شود.

وی همچنین به پیش‌بینی‌های سازمان هواشناسی درخصوص احتمال بارش برف، ماندگاری هوای سرد و یخبندان در روزهای آتی در سطح استان تهران اشاره و بر ضرورت آمادگی تمامی دستگاه‌های خدماتی و امدادی تأکید کرد و گفت: بخشداری‌ها، شهرداری‌ها و اداره راهداری نیز باید با آمادگی کامل خودرویی، تجهیزاتی و نیروی انسانی در صورت لزوم به خدمات‌دهی به مردم بپردازند.

خبرنگار: ساسان حق شناس

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار