سرپرست اداره بهزیستی شهرستان دماوند در ملاقات با بخشدار رودهن مطرح کرد:

حل مشکلات مددجویان و معلولین به کمک خیرین با کیفیت‌تر و بهتر انجام می‌شود

رودهن(پانا) - سرپرست اداره بهزیستی شهرستان دماوند در دیدار با بخشدار رودهن، بر خدمت‌رسانی بهتر و با کیفیت‌تر به معلولین و مددجویان و حل مشکلات آنان، با استفاده از ظرفیت خیرین، تاکید کرد.

کد مطلب: ۱۳۳۹۱۷۷
لینک کوتاه کپی شد
حل مشکلات مددجویان و معلولین به کمک خیرین  با کیفیت‌تر و بهتر  انجام می‌شود

محسن معادی سرپرست اداره بهزیستی شهرستان دماوند با عبدالوهاب امیری بخشدار رودهن در محل بخشداری دیدار وگفت‌وگو کرد. معادی سرپرست اداره بهزیستی شهرستان دماوند در این دیدار عنوان کرد: بخش اعظمی از جامعه هدف اداره بهزیستی شهرستان دماوند در بخش رودهن به‌خصوص شهر رودهن، شهر آبعلی و مهرآباد است.

وی گفت: یکی از مشکلات عمده واساسی معلولین ساکن در روستاهای شهر رودهن، نبود مناسب‌سازی درب منازل معلولین و رفت وآمد این عزیزان به بافت شهری رودهن است.

سرپرست اداره بهزیستی شهرستان دماوند افزود: در حال حاضر تنها مرکز انجمن پیشرفت معلولین، که موظف به رسیدگی ۴۷۶ پرونده مددجوی شهر رودهن می‌باشد، به مکانی مناسب‌سازی شده جهت ارائه خدمات بهتر به جامعه هدف این شهر دارد.

معادی بیان کرد: با برگزاری کارگاه‌های آموزشی همچون مشاوره‌های ژنتیک، پیشگیری از اعتیاد و غیره با اجرای طرح‌های متعددی همچون تنبلی چشم، طرح محب، تحکیم بنیان خانواده می‌توان در جهت کاهش آسیب‌های اجتماعی شهرستان در حوزه روستایی بخش رودهن گام برداشت.

بخشدار رودهن هم‌اظهار کرد: مواردی همچون همکاری‌های دو جانبه در برگزاری جلسه با دهیاران بخش رودهن ومواردی همچون تسهیل در ازدواج خانواده‌های تحت پوشش بهزیستی، تامین کمک‌های معیشتی، پیشگیری از اعتیاد، شناسایی مددجویان ساکن روستا دارای زمین برای پرداخت تسهیلات بلاعوض، اجرای طرح تنبلی چشم، مشاوره‌ و آزمایش ژنتیک برای پیشگیری از معلولیت، استفاده از ظرفیت خیرین هر روستا برای حل مشکلات مددجویان همان روستا با همکاری دهیاران با نظارت و همکاری صادقانه و متعهدانه اداره بهزیستی لازم است پیگیری و اجرا شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار