وزیر نفت :

توزیع سوخت رایگان جایگزین گاز در تربت جام

تربت جام(پانا)-وزیر نفت دربازدید میدانی ازخراسان رضوی و شهرستان تربت جام در پی جریان مشکل قطع گاز و افت فشار گاز و مشکلات مشترکان گاز تربت جام قرار گرفت.

کد مطلب: ۱۳۳۹۱۶۴
لینک کوتاه کپی شد
توزیع سوخت رایگان جایگزین گاز در تربت جام

جواد اوجی وزیر نفت در تربت جام گفت :«خوشبختانه در سراسر کشور وضعیت گاز پایدار است و تنها مشکل افت و قطعی گاز ۱۷ هزار مشترک گاز تربت جام و روستاهای اطراف آن بود که با توزیع رایگان سوخت جایگزین مانند نفت سفید و کپسول گاز و همچنین تامین رایگان بخاری های برقی و نفتی سعی کردیم مشکل پیش آمده را حل کنیم.»

اوجی افزود: «مشکل پیش آمده در تربت جام به این علت بوده است که این شهرستان در انتهای خط انتقال گاز قرار دارد و زیر ساخت های آن نیز ضعیف است.»

وی در جلسه ستاد مدیریت بحران تربت جام وعده داد:« یک خط انتقال گاز از مشهد یا فریمان را برای تقویت گازرسانی به تربت جام راه اندازی می کنیم تا سال آینده شاهد این مشکل و قطع گاز در این شهر نباشیم.»

امام جمعه تربت جام در این جلسه گفت: «مطالبه فوری ما افزایش فشارگاز در خط لوله های انتقالی گاز به تربت جام در اسرع وقت است، مردم این شهرستان سرمای منفی ۲۰_ درجه بدون گرمایش را چگونه تحمل کنند؟ واقعا شرمنده مردم صبور و نجیب خطه جام هستیم. اگر کمبود گازی در کشور هست نباید میان پایتخت نشین و مرزنشین فرقی باشد.»

حجت الاسلام حسین اسلامی افزود: «مطالبه دوم ما این است که چرا شهرستان تربت جام با ۲۵۰ هزار نفر جمعیت خط لوله انتقال گازش ۱۰ اینچ باشد؟ تا وقتی ظرفیت خط لوله انتقالی این منطقه افزایش نیابد، مشکل به طور اساسی حل نخواهد شد.»

خبرنگار: مبینا قوی بازو

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار