رییس سازمان دانش‌آموزی آذربایجان‌غربی:

برنامه‌هاى سازمان دانش‌آموزی به ساحت تربیت اجتماعى سند تحول بنیادین جامه عمل می‌پوشاند

ارومیه (پانا) - رییس سازمان دانش‌آموزی آذربایجان‌غربی گفت برنامه‌هاى سازمان دانش‌آموزی به ساحت تربیت اجتماعى سند تحول بنیادین جامه عمل می‌پوشاند.

کد مطلب: ۱۳۳۹۰۹۲
لینک کوتاه کپی شد
برنامه‌هاى سازمان دانش‌آموزی به ساحت تربیت اجتماعى سند تحول بنیادین جامه عمل می‌پوشاند

جلسه توجیهی برنامه های سازمان دانش آموزی با معاونین پرورشى و تربیت بدنى مناطق ٢٤ گانه آموزش و پرورش استان آذربایجان غربی با حضور معاون پرورشى و فرهنگى مدیرکل آموزش و پرورش استان، رییس سازمان دانش آموزى استان و معاونین و کارشناسان معاونت پرورشى و تربیت بدنی مناطق ٢٤ گانه به صورت ویدیو کنفرانس برگزار شد.

حسین عباس زاده در این نشست، سازمان دانش آموزى را مجرى تحقق بخش تربیت اجتماعى سند تحول بنیادین خواند و گفت: سند تحول بنیادین آموزش و پرورش در ٦ ساحت به موضوع تربیت دانش آموزان اشاره کرده که در بخش تربیت اجتماعى، سازمان دانش آموزى در صف اول و خط مقدم قرار دارد.

رییس سازمان دانش آموزى استان آذربایجان غربى در این خصوص ادامه داد: مجلس دانش آموزى،مجامع اعضاء و مربیان، تشکیلات اعضاى سازمان و خبرگزارى پانا در طى سال تحصیلى و در ایام و اوقات فراغت دانش آموزان در جهت تحقق تربیت اجتماعى دانش آموزان برنامه هاى مختلفى را برنامه ریزى و اجرا مى کنند.

عباس زاده در رابطه با فعالیت هاى مجلس دانش آموزى گفت: دانش آموزان عضو مجلس دانش آموزى در واقع منتخبین نهایى و عصاره شوراهاى دانش آموزى هستند که نمایندگان شهرستانى در مناطق و شهرستان ها به عنوان مشاورین مدیران آموزش و پرورش،نمایندگان استانى به عنوان مشاورین مدیر کل و نمایندگان عضو هیئت رییسه مجلس دانش آموزى به عنوان مشاور وزیر آموزش و پرورش فعالیت دارند، مدیران و معاونین از فکر و حضور این دانش آموزان در برنامه ریزى های مختلف حوزه دانش آموزى استفاده کنند.

وى گفت: خبرگزارى پانا به عنوان بازوى تواناى اطلاع‌رسانی نظام تعلیم و تربیت فعالیت مى کند، علاوه بر آن به تربیت و آموزش دانش آموزان در حوزه خبرنگارى و سواد رسانه اى مى پردازد، نگاه مثبت و بهره گیرى از پتانسیل هاى این مجموعه به اطلاع رسانى فعالیت هاى آموزش و پرورش کمک خواهد کرد.

عباس زاده به برنامه اجرایى توسط سازمان دانش آموزى در سال تحصیلى جارى اشاره کرد و گفت: جشنواره ملى مفاخر به روایت دانش آموز، ثبت دانش آموزان در سامانه جذب و سازماندهى اعضاء، برگزارى دوره هاى آموزش خبرنگارى، برگزارى اردوهاى تربیتى براى اعضاء، همایش یاوران انقلاب و پویش هاى مناسبتى مختلف از جمله مهم‌ترین برنامه هاى سازمان دانش آموزى براى سال تحصیلى جارى است.

رییس سازمان دانش آموزى استان ضمن قدردانى از توجهات مدیرکل آموزش و پرورش استان و معاون پرورشى و فرهنگى گفت: سازمان دانش آموزى استان آذربایجان غربى در سال هاى اخیر همواره در شاخص هاى عمومى و اختصاصى جزو استان هاى برتر کشور بوده و امسال نیز با حمایت هاى مدیر کل دانش آموز محور و معاون پرورشى با فکر و تواناى آموزش و پرورش استان آذربایجان غربى برنامه ریزى هاى متعددى را داریم که با کمک مدیران،معاونین،کارشناسان،مربیان و دانش آموزان مناطق ٢٤ گانه استان اجرایى خواهیم کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار