برگزاری مراسم تقدیر از خیر نیک اندیش امیرهمایون آذری در بردسکن

بردسکن (پانا) - مدیر آموزش و پرورش بردسکن، از زحمات خیر گرانقدر امیر همایون آذری تقدیر کردو به بررسی مشکلات فضای آموزشی مدارس بردسکن پرداخت.

کد مطلب: ۱۳۳۹۰۱۵
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری مراسم تقدیر از خیر نیک اندیش امیرهمایون آذری در بردسکن

علی اکبر چراغیان گفت: گاهی خدا می‌خواهد با دست تو دست دیگر بندگانش را بگیرد و وقتی دستی را به یاری می‌گیری بدان که دست دیگرت در دست خداست و خداوند می خواهد بخشنده بودنش را به وسیله انسان به دیگران نشان دهد.

وی افزود: به رسم ادب و به یادبود جهت تشکر و قدردانی از تلاش ها و زحمات شما در جهت محرومیت زدایی از مناطق کم برخوردار هدیه به شما تقدیم می کنیم و امیدواریم زحمات شما در درگاه خداوند مورد قبول واقع شود.

در ادامه امیر همایون آذری با بیان اینکه هیچ گاه وقت من بدون کتاب نمی گذرد گفت: پس از دبیرستان به آلمان رفتم و در رشته حقوق در دانشگاه برلین ادامه تحصیل دادم و بعدها به عنوان استاد میهمان به ایران دعوت شدم و در دانشکده حقوق به تدریس پرداختم.

وی با اشاره به محروم بودن منطقه بردسکن ابراز کرد: باید از صاحبان معادن دعوت به عمل آید تا در راه احیا، آبادانی و محرومیت زدایی از این منطقه گام های بزرگ و موثری برداشته شود.

گفتنی است امیرهمایون آذری، دانش آموخته رشته حقوق دانشگاه برلین و از خیرین بنام و نیک اندیش در شهرستان بردسکن است که گره های زیادی به دستان ایشان باز شده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار