مدیر آموزش و پرورش دماوند تأکید کرد:

لزوم اخذ سند مالکیتی برای تمام مدارس و‌ اماکن آموزشی در دماوند

دماوند (پانا) - مدیر آموزش و پرورش دماوند، بر لزوم اخذ سند مالکیتی برای تمام مدارس و‌ اماکن آموزشی در این منطقه خبر داد و گفت در سال جاری، برای سه مدرسه سند تک برگ اخذ شده است.

کد مطلب: ۱۳۳۸۰۴۱
لینک کوتاه کپی شد
لزوم اخذ سند مالکیتی برای تمام مدارس و‌ اماکن آموزشی در دماوند

زهرا طاولی در دهمین نشست شورای آموزش و پرورش دماوند که با حضور مدیرکل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران، فرماندار، امام جمعه و سایر مسئولان شهرستان دماوند همراه بود، ضمن قدردانی از تلاش‌های اعضای شورای آموزش و پرورش طی یک سال گذشته با اشاره به موضوع اسناد مدارس متروکه اظهار کرد: تاکنون در سال جاری برای سه مدرسه در منطقه دماوند، سند تک برگ اخذ شده است.

وی افزود: بسیاری از اماکن و مدارس قدیمی سند مالکیتی برای فروش ندارند؛ این در حالی است که زمانی می‌توانیم مدرسه متروکه و قدیمی را برای فروش در نظر بگیریم که سند مالکیتی لازم را داشته باشد.

مدیر آموزش و پرورش دماوند در ادامه تصریح کرد: کارگروهی برای رفع مشکل نبود سند مالکیتی برخی مدارس تشکیل شده و ضروری است که هرچه سریع‌تر سند اماکن و مدارس متروکه را قبل از اینکه قلع و قمع شوند، اخذ کنیم.

طاولی بیان کرد: در یک مورد، قطعه‌ای از زمین مدرسه متروکه‌ای توسط شورا و دهیار تصاحب شده است و ما نمی‌توانیم چندان مدعی شویم؛ چرا که سندی وجود ندارد، اما همه مطلع هستند که از 60 سال پیش تاکنون این مکان به عنوان مدرسه کاربری داشته است.

وی تأکید کرد: برای رفع این مشکل، باید عزم راسخ و جدی‌تری وجود داشته باشد، چراکه اراضی دماوند در روستاها به شدت قیمتی شده است و باید نسبت به احصای املاک آموزش و پرورش جدیت بیشتری داشته باشیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار