عضو شورای شهر تهران:

تشکل‌ها باید مطالبه‌گر تعیین میزان جمعیت‌پذیری استان تهران باشند

تهران (پانا) - عضو شورای شهر تهران و رئیس کمیسیون سلامت و محیط زیست، درباره اهمیت مطالبه گری توسط تشکل ها گفت تشکل‌ها باید مطالبه‌گر تعیین میزان جمعیت‌پذیری استان تهران باشند.

کد مطلب: ۱۳۳۷۸۱۱
لینک کوتاه کپی شد
تشکل‌ها باید مطالبه‌گر تعیین میزان جمعیت‌پذیری استان تهران باشند

مهدی پیرهادی در سلسله نشست‌های عصرانه تشکل های مردم نهاد با مسئولین شهری که با حضور برخی دانش آموزان برگزار شد، خطاب به اعضای تشکل ها گفت: دغدغه شما و ما مشترک است و بسیاری از نکاتی که تشکل ها به عنوان نظر و دغدغه مطرح می کنند را ما نیز در قالب های مختلف بیان می کنیم و باید به راهکار برسیم.

پیرهادی در ادامه افزود: بعد از شنیدن دغدغه تشکل ها در ابتدای دوره جدید شورای شهر در خصوص همراهان بیماران، خودم از نزدیک این مشکلات را دیدم و پیگیری کردم، اکنون چند همراه سرا در اطراف بیمارستان ها احداث شده و در ماه های آینده هم چند همراه سرای دیگر افتتاح می شود.

وی ادامه داد: بارها در صحن شورا، در این باره و درباره موضوعاتی چون آلودگی هوا و محیط زیست تذکر داده و حتی در سال گذشته اعلام کردم تا سال آینده امیدی به تغییر ندارم زیرا اهتمام و اقدامی را ندیده ایم.

عضو شورای شهر تهران با اشاره به جمعیت بالای استان تهران، گفت: جمعیت پذیری شهر تهران و استان تهران مشخص نیست،‌ مگر می شود نصف جمعیت ایران را به تهران آورد و من از تشکل ها می خواهم پای میدان آمده و مطالبه گری کنند تا بالاخره میزان جمعیت پذیری استان تهران مشخص شود.

وی افزود: نباید فقط به ساخت و ساز در تهران فکر کرد بلکه باید به ارائه خدمات به جمعیت تهران نیز فکر کرد.

پیرهادی تصریح کرد: کوهستان های اطراف تهران محلی مناسب برای ورزش و گذراندن اوقات فراغتی ارزان است، اما به آن توجه نشد درحالی که اقدامی مفید و سالم است.

دانش آموز خبرنگار: محمدامین راست بندی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار