مدیر سازمان دانش‌آموزی استان اصفهان

توجه به تشکل‌های دانش‌آموزی و فعالیت‌های فرهنگی ، هنری ، دینی، مذهبی باعث کاهش آسیب‌های اجتماعی می‌شود

اصفهان(پانا) - مدیر سازمان دانش‌آموزی استان اصفهان گفت اگر می‌خواهید به آسیب‌های اجتماعی دچار نشوید، به فعالیت‌های فرهنگی، هنری، دینی و مذهبی بپردازید.

کد مطلب: ۱۳۳۷۶۹۱
لینک کوتاه کپی شد
توجه به تشکل‌های دانش‌آموزی و فعالیت‌های فرهنگی ، هنری ، دینی، مذهبی  باعث کاهش آسیب‌های اجتماعی می‌شود

دوره منادیان تربیت ٢ در مشهد مقدس ویژه کارکنان معاونت پرورشی اداره کل، مناطق و نواحی در مشهد مقدس برگزار شد.

اکبر رحمتی مدیر سازمان دانش آموزی استان اصفهان گفت: اگر می خواهید به آسیب های اجتماعی دچار نشوید، به فعالیت های فرهنگی ، هنری ، دینی، مذهبی بپردازید.

وی بیان کرد : قرار است دوره ای در ۶ بهمن ماه برای خبرنگاران پانا برگزار شود که دانش آموزان نواحی استان و شهرستان خمینی شهر به صورت حضوری طبق سهمیه داده شده و دانش آموزان بقیه مناطق به صورت زنده از شبکه شاد کانال مدرسه پیشتازان استان اصفهان و خبرگزاری پانا استان اصفهان این دوره را دنبال خواهند کرد.

مدیر سازمان دانش آموزی استان اصفهان ادامه داد: این با هدف تمسک از محضر آقا امام رضا(ع) تشکیل شد.

وی افزود: ان شالله این برنامه ها تقویت شود و ادامه دار باشد. قرار است برگردیم و قویتر فعالیت های خود را انجام دهیم، آن هم زمانی که وارد فعالیت های مهم فرهنگی هنری و قرآنی می شویم و ان شالله با انرژی مضاعف راه را ادامه خواهیم داد.

رحمتی افزود: دوره ضمن خدمتی با نام "فیک نیوز ها چگونه انسان را فریب می دهند " ، توسط سازمان دانش آموزی در حال ثبت نام است . که مخصوص همکاران است . ثبت نام آغاز شده و همکاران گرامی همه گروههای آموزشی می توانند ثبت نام نمایند . هزار نفر سهمیه برای استان اصفهان گرفته ایم ، به همکاران نیز اعلام شود که در این دوره شرکت کنند .

وی تصریح کرد: جذب دانش آموزان سازمان دانش آموزی در سامانه پادا باید هر چه سریعتر انجام شود، تقاضا دارم در نواحی و مدارس پیگیری شود تا حتما انجام پذیرد.

در ادامه حجت الاسلام والمسلمین امید رضا بصیری توضیحات تکمیلی برای طرح ۳۱۳ ارائه داد. وی گفت: طرح طرح ملی ۳۱۳ که اکنون به نام جشنواره ملی معرفی مفاخر تغییر نام پیدا کرده آشنا چند نکته را در مورد این طرح مد نظر داشته باشید. اول این که اسامی مفاخر باید باید به تایید حراست منطقه برسد و امضای مدیر حراست را داشته باشد و بعد در اختیار دانش آموزان و مدارس قرار گیرد. و به هیچ وجه اسمی بدون امضا و تایید حراست به مدارس فرستاده نشود.

وی افزود: در بخشنامه ای که خدمتتان ارسال می شود حتما به امتیازات دقت کنید و بخشنامه را در اختیار دانش آموزان قرار دهید تا طبق روال خواسته شده معرفی شخصیت را انجام دهند. اگر کار بسیار زیبا ارائه دهند ولی نکات خواسته شده و امتیاز دار را انجام ندهند ممکن است در مرحله کشوری امتیاز لازم را کسب نکنند .

بصیری تاکید کرد: اثرات را طبق استاندارد خواسته شده مثلا زمان حداکثر پنج دقیقه ای برای فیلم ، حجم مناسب ، افق بودن دوربین داوری کنند . روایتگر باید نسبت به تهیه و ارسال یک بروشور در قالب یک فایل وُرد یا پی دی اف اقدام و همراه با اثر برای دبیرخانه سازمان ارسال کند .در این بروشور به طور کامل زندگینامه ، افتخارات عکسهای و فعالیت های شخص قرار داده و تایپ شود.

وی گفت: قرار است اردوی بزرگی در تهران برگزار شود و کسانی که برگزیده می شوند در آن اردو شرکت می کنند و در مسابقه شرکت داده خواهند.

در ادامه جلسه ، حضار از بینات معرفتی استاد قلم شاهی معاون بنیاد صیانت از خانواده مشهد مقدس ، حول محور امام رضا (ع ) استفاده کردند .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار