عضو کمسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی:

آموزش و پرورش خراسان شمالی، با ضریب اطمینان و دقت بالایی امتحانات نهایی را برگزار می‌کند

بجنورد(پانا) - نایب رییس کمسیون آموزش و تحقیقات مجلس با همراهی مدیرکل آموزش و پرورش و هیأت همراه از حوزه برگزاری آزمون نهایی در دبیرستان دخترانه 15 خرداد شهرستان بجنورد بازدید کردند.

کد مطلب: ۱۳۳۷۶۵۳
لینک کوتاه کپی شد
آموزش و پرورش خراسان شمالی، با ضریب اطمینان و دقت بالایی امتحانات نهایی را برگزار می‌کند

محمد وحیدی با اشاره به مشابهت آزمون نهایی و آزمون سراسری، گفت: تمام سوالاتی که به حوزه می رسد مشابه آزمون سراسری با کد حوزه و محل حوزه کاملاً مشخص است.

نماینده مردم 5 شهرستان خراسان شمالی در مجلس شورای اسلامی در ادامه افزود: اداره کل آموزش و پرورش تلاش کرده با به کارگیری ابزار و امکانات جدید در حوزه برگزاری آزمون بیشترین دقت و مراقبت را داشته باشند تا شاهد کمترین تخلف در آزمون باشند و همچنین ترمیم نمرات سوابق تحصیلی دانش آموزان که جزو اولویت های تاثیر گذار در قبولی دانشگاه است با دقت بیشتری انجام گیرد.

وحیدی خاطرنشان کرد: اگر احیاناً برای سنوات آتی، آموزش و پرورش نیاز به پشتیبانی داشته باشد و امکانات جدید در سراسر کشور ایجاد کند، باید با همکاری و رایزنی با مجموعه دولت انجام شود و اگراحیاناً نیاز به قانون داشته باشد که بودجه جداگانه در مجلس شورای اسلامی پیش‌بینی شود این آمادگی وجود دارد. تا با دقت بیشتری بحث آزمون پایه های تحصیلی با اولویت پایه دوازدهم و دیپلم و برای سنوات آتی در سایر پایه ها انجام شود. این دقت را در آموزش و پرورش باید افزایش بدهیم تا اطمینان بخش برای همه باشد و سوابق تحصیلی دانش آموز براساس آنچه در دوره تحصیلی خودش فرا گرفته ایجاد شود و با آن سابقه درصد تاثیر گذاری در کنکور سراسری خودش را مشخص کند.

خبرنگار: مرضیه سعیدی برجی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار