معاون نظارت و ارزشیابی عملکرد هیات‌عالی گزینش:

تحقق بخشیدن به قسمتی از سند تحول دولت مردمی با استقرار سامانه ساب

تهران (پانا) - معاون نظارت و ارزشیابی عملکرد هیات‌عالی گزینش استقرار سامانه انتخاب برتر (ساب) را یکی از راه‌های تحقق بخشی به قسمتی از سند تحول دولت مردمی عنوان کرد.

کد مطلب: ۱۳۳۷۰۹۰
لینک کوتاه کپی شد
تحقق بخشیدن به قسمتی از سند تحول دولت مردمی با استقرار سامانه ساب

ابوالفضل عزیزی در حاشیه همایش مدیران هسته گزینش آموزش و پرورش سراسر کشور ضمن تبریک سالروز تاسیس نهاد گزینش اظهار کرد: تحقق گزینش خردمندانه و صحیح که مورد تاکید مقام معظم رهبری است جز از طریق ایجاد تحول در گزینش کشور امکان پذیر نخواهد بود که تدوین سند جامع تحول گزینش کشور در ذیل سند تحول دولت مردمی، استقرار سامانه انتخاب برتر (ساب) و تدوین نقشه راه اداره امور گزینش کشور بخشی از اقدامات انجام شده در این خصوص است.

وی افزود: از سوی دیگر بهبود معیارها و روزآمدی روش‌های گزینش منابع انسانی در دستور کار هیات‌عالی گزینش بوده و در این راستا ضوابط و معیارهای حاکم بر گزینش مورد بازنگری قرار گرفته و به صورت آزمایشی در یکی از هیات‌های مرکزی گزینش در حال اجراست.

معاون نظارت و ارزشیابی عملکرد هیات عالی گزینش در پایان اظهار داشت: جهت لبیک به فرمان "جهاد تبیین" مقام معظم رهبری، برگزاری نشست‌های تخصصی با مسئولان و روسای ارشد دستگاه‌های اجرایی و گزینشگران کشور، احیای روابط عمومی، ایجاد بستر لازم برای ارتباط مستقیم مخاطبان با گزینش و تعامل با رسانه های جمعی در دستور هیات عالی گزینش قرار دارد.

گفتنی است؛ این همایش به مدت دو روز از جمعه شانزدهم دیماه ۱۴۰۱ با هدف هماهنگی بیشتر در راستای برنامه های هیات مرکزی گزینش و تبیین خط مشی و سیاست ها و ایجاد وحدت رویه تا روز شنبه ادامه داردکه حاضرین در جلسات تخصصی پیرامون مسائل و مشکلات به گفت و گو تبادل نظر خواهند پرداخت.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار