جمع‌آوری ۱۸۰۰ میلیارد تومان زکات در ۹ ماه اول امسال

تهران (پانا) - رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) از جمع‌آوری ۱۸۰۰ میلیارد تومان زکات در ۹ ماهه سال جاری خبر داد و گفت ١١ درصد از زکات جمع‌آوری شده در کل کشور در ٩ ماهه گذشته مربوط به زکات واجب و ٣۴ درصد نیز مربوط به زکات فطریه است.

کد مطلب: ۱۳۳۶۹۹۴
لینک کوتاه کپی شد
جمع‌آوری ۱۸۰۰ میلیارد تومان زکات در ۹ ماه اول امسال

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی کمیته امداد امام خمینی (ره)، هجدهمین اجلاس سراسری زکات کشور با حضور رئیس کمیته امداد و دیگر اعضا در استان فارس برگزار شد.

سید مرتضی بختیاری، رئیس کمیته امداد در این اجلاس گفت: راهبرد اساسی در هجدهمین اجلاس سراسری زکات، پیشبرد طرح آگاه‌سازی و مردمی‌سازی فریضه زکات است.

وی افزود: این راهبرد در سال‌های اخیر هدف برنامه‌ریزی‌های کمیته امداد نیز بوده و در این زمینه توفیقات خوبی حاصل شده است.

بختیاری، جریان‌سازی و فرهنگ‌سازی زکات را از دیگر موضوعات مطرح شده در هجدهمین اجلاس سراسری زکات عنوان کرد و گفت: فرهنگ‌سازی زکات از جمله مطالباتی است که همه دستگاه‌های عضو روی آن اتفاق نظر دارند.

رئیس کمیته امداد از جمع‌آوری ۱۸۰۰ میلیارد تومان زکات در ۹ ماهه سال جاری خبر داد و خاطرنشان کرد: زکات واجب، مستحب، فطریه و کفاره، حوزه‌های مختلف زکات جمع‌آوری شده را طی ٩ ماهه امسال تشکیل می‌دهد.

بختیاری یادآور شد: ١١ درصد از زکات جمع‌آوری شده در کل کشور طی ٩ ماهه گذشته مربوط به زکات واجب و ٣۴ درصد نیز مربوط به زکات فطریه است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار