معاون پرورشی و تربیت بدنی اداره آموزش و پرورش فشافویه :

ضرورت تبدیل عرفان نظری به عرفان عملی، در آموزش

فشافویه(پانا)- معاون پرورشی و تربیت بدنی اداره آموزش و پرورش فشافویه در جلسه گردهمایی معاونین پرورشی و مربیان تربیتی مدارس بر ضرورت عرفان نظری به عرفان عملی، در آموزش تاکید کرد و گفت، باید به دنبال راه‌های جدید در این عرصه باشیم.

کد مطلب: ۱۳۳۶۸۶۵
لینک کوتاه کپی شد
ضرورت تبدیل عرفان نظری به عرفان عملی، در آموزش

عباس آقامحمدی معاون پرورشی و تربیت بدنی اداره آموزش و پرورش فشافویه در جلسه گردهمایی معاونین پرورشی و مربیان تربیتی مدارس فشافویه در کانون شهید آوینی منطقه با اشاره به ویژگی‌های حاج قاسم سلیمانی بیان کرد: از ویژگی‌ علم و عمل و فهم درست میلیون ها آدم در سراسر جهان به طور جداگانه برخورد دار هستند، ولی حاج قاسم سلیمانی این سه ویژگی را به صورت همزمان دارا بود، اگر این سه صفت در انسان جمع شود اتفاقات خاصی رخ می‌دهد که ما برای آن در خودمان وقت کمی را اختصاص داده‌ایم.

وی با اشاره به وضعیت سیستم تربیت فرزندان ذکر کرد: به گفته‌ شهید بهشتی سیستم تربیت ما دیگر جوابگو نیست. فرزندان ما با یک وسیله‌ کوچک می‌توانند با تمام دنیا در ارتباط باشند و از مسائلی باخبر باشند که ما از آنها بی خبریم؛ در بحث آموزش در قسمت عرفان نظری بسیار قوی هستیم ولی اگر این عرفان نظری به عرفان عملی نرسد هیچ دردی را دوا نخواهد کرد و باید به دنبال راه های جدید در این عرصه باشیم.

آقامحمدی با اشاره به کاستی ها در بخش اطلاع‌رسانی مسابقات دانش‌آموزی و گزارشات خاطرنشان کرد: باید در این زمینه بیشتر کار کنیم و معاونین در مدارس نباید به اطلاع رسانی در سر صف‌ها اکتفا کنند، بلکه کلاس به کلاس آنها را مطلع کنند.

خبرنگار دانش‌آموز: آسیه حسینی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار