معاون آموزش متوسطه وزارت آموزش و پرورش:

مکتب شهید سلیمانی زنده و پویا است

تهران (پانا) -معاون آموزش متوسطه وزارت آموزش و پرورش اظهار کرد شهید سلیمانی یک شخصیت مکتب ساز بود و علیرغم شهادت ایشان، هم اکنون مکتب این سرباز سرافراز اسلام زنده و پویا است.

کد مطلب: ۱۳۳۶۴۱۲
لینک کوتاه کپی شد
مکتب شهید سلیمانی زنده و پویا است

به گزارش روابط عمومی معاونت آموزش متوسطه، باحضور محمد مهدی کاظمی معاون آموزش متوسطه وزارت آموزش و پرورش مراسم یادبود دومین سالگرد ارتحال حضرت آیت الله مصباح یزدی و سومین سالگرد شهادت سردار سرافراز اسلام حاج قاسم سلیمانی باحضور جمعی از همکاران حوزه ستادی برگزار شد.

محمد مهدی کاظمی در این نشست، گفت: علامه مصباح یزدی یک شخصیت متفکر و اندیشمند در علوم انسانی، دینی و اسلامی بودند و نام و یاد ایشان و آثار ارزشمندشان را باید برای نسل جدید تبیین و حفظ کرد که این وظیفه مهم از سوی رهبری معظم انقلاب برای حوزه‌های علمیه و روحانیت مورد تاکید بوده است.

معاون آموزش متوسطه وزارت آموزش و پرورش با اشاره به ویژگی‌های شخصیتی حضرت آیت الله مصباح یزدی، گفت: علم فراوان، نوآوری و فکر خوب، توجه ویژه به اخلاق اسلامی، جدی و با انگیزه، ارتباط مطلوب و بسیار با جوانان و سلوک و توجه معنوی ازجمله مواردی است که می‌توان در وصف مرحوم علامه مصباح یزدی اشاره کرد.

کاظمی در ادامه این نشست، اضافه کرد: از کارهای ماندگار علامه مصباح یزدی، طرح ولایت است که باید برای همکاران فرهنگی به ویژه معلمان جوان با تاکید بر آثار ایشان برگزار شود.

عضو شورای معاونین وزارت آموزش و پرورش ضمن تسلیت سالروز شهادت حاج قاسم سلیمانی اظهار داشت که: شهید سلیمانی یک شخصیت مکتب‌ساز بود و علیرغم شهادت ایشان، هم اکنون مکتب این سرباز سرافراز اسلام زنده و پویا است.

کاظمی در پایان با ذکر خاطره‌ای از شهید سلیمانی گفت: ایشان با اخلاص خدمت می کردند و با جدیت پیگیر امور و اقدام به انجام کارهای بر زمین مانده تا حصول نتیجه بودند که این منش الگویی مهم برای همکاران فرهنگی در جهت انجام فعالیت در نظام تعلیم و تربیت جمهوری اسلامی ایران برای به نتیجه رساندن اسناد تحولی است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار