۱۰ زورگیر خشن در حاشیه تهران دستگیر شدند

تهران (پانا) - فرمانده انتظامی شهرستان پاکدشت از دستگیری اعضای باند ۱۰ نفره سارقان که اقدام به زورگیری همراه با خشونت کرده بودند، خبر داد.

کد مطلب: ۱۳۳۶۱۲۲
لینک کوتاه کپی شد
۱۰ زورگیر خشن در حاشیه تهران دستگیر شدند

به گزارش پایگاه خبری پلیس، سرهنگ نجم‌الدین مرادی دراین باره گفت: درپی وقوع زورگیری توسط راکبان چند دستگاه موتورسیکلت پلاک مخدوش، رسیدگی به موضوع به صورت ویژه در دستورکار عوامل پاسگاه فیلستان پاکدشت قرار گرفت و آنان با بررسی دوربین‌های مداربسته، اظهارات شکات، تصویرسازی از متهمان و انجام اقدامات فنی و تحقیقات میدانی اطلاعات مشخصی از زورگیران به دست آورده و در اختیار گشت‌های کلانتری قرار دادند.

وی با بیان اینکه گشت کلانتری در ساعات پایانی شب گذشته با توجه به اطلاعات داده شده به یک موتور سیکلت با سه سرنشین مظنون شد، گفت: راکبین به محض رویت واحد گشت اقدام به فرار کردند که با هوشیاری گشت، آنان متوقف شده و سه نفر دستگیر شدند. این افراد در تحقیقات به عمل آمده هفت نفر دیگر از همدستان خود را نیز در مخفیگاهشان لو دادند که این افراد نیز دستگیر شده و از محل دستگیری آنان ۹ دستگاه موتور سیکلت سرقتی، آلات و ادوات شماره‌های دست‌کوب کشف و ضبط شد.

مرادی ادامه داد: در بازجویی به عمل آمده از متهمان آنان گفتند که در جاده‌های روستایی و مکان‌های خلوت با چندین دستگاه موتور سیکلت راه را بر طعمه خود بسته و پس از مضروب ساختن وی با قمه، شمشیر و چماق موتورسیکلت وی را به سرقت برده و با از بین بردن شماره اصلی موتور سیکلت و کوبیدن شماره جعلی جدید اقدام به فروش آن کرده بودند.

فرمانده انتظامی شهرستان پاکدشت اعلام کرد: اعضای این باند ۱۰ نفره پس از تکمیل پرونده به مقام قضائی معرفی شده و هم اکنون برای انجام تحقیقات بیشتر در اختیار پلیس آگاهی قرار دارند. در همین راستا نیز ازشهروندانی که به این شیوه مورد سرقت و زورگیری قرار گرفته‌اند، می‌خواهیم که برای پیگیری و شکایت به پلیس آگاهی پاکدشت مراجعه کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار