مهدی چمران: به جای آلودگی هوا، آلودگی سیاسی گرفته‌ایم

تهران (پانا) - رئیس شورای اسلامی شهر تهران با انتقاد از مباحث سیاسی و غیرکارشناسی گفت مساله جان مردم است اما به جای آلودگی هوا، آلودگی سیاسی گرفته‌ایم.

کد مطلب: ۱۳۳۶۱۰۳
لینک کوتاه کپی شد
مهدی چمران: به جای آلودگی هوا، آلودگی سیاسی گرفته‌ایم

مهدی چمران در یکصد و نوزدهمین جلسه شورای اسلامی شهر تهران با بیان اینکه زمانی می‌توانیم بهای بلیت ناوگان حمل و نقل عمومی را ارزان و یا نیم‌بها کنیم که وسیله‌ای داشته باشیم تا سوار شویم، اظهار کرد: 10 سال است که اتوبوس خریداری نشده و آنها که خریداری کرده‌ایم نیز خوابیده است و امروز اظهار نظر در این خصوص فریبکارانه است.

رئیس شورای اسلامی شهر تهران خطاب به اصلاح طلبان تأکید کرد: ما نمی‌خواهیم شما و ما کنیم و بگوییم تقصیر ماست یا تقصیر شما. مساله جان مردم است اما به جای آلودگی هوا، آلودگی سیاسی گرفته‌ایم.

وی ادامه داد: ما سال‌های گذشته مقدار افزایش بلیت مترو را بسیار کم در نظر گرفتیم. زمانی بهای بلیت 65 تومان بود و می‌خواستیم به 70 تومان افزایش دهیم و شورای دوم موافقت نمی‌کرد تا مردم راحت‌تر بتوانند سوار اتوبوس و مترو شوند.

چمران در خصوص تیتر یکی از روزنامه‌ها مبنی بر ضرورت برکناری شهردار تهران از سوی شورا، یادآور شد: این موضوع را پیشنهاد دادند و فکر می‌کنند ما منتظر بودیم که نظر دهند و شهردار را عوض کنیم؛ پس آلودگی هوای دیگر شهرها را چه کار کنیم؟ این فریبکاری و سوء استفاده از این موضوع به عقیده من درست نیست و نباید این کار را انجام دهیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار