امام جمعه رودهن:

شهید سلیمانی آمیخته‌ای از جلوه‌های خدایی و اخلاص و ولایت در ایران بود

رودهن (پانا) - امام‌جمعه رودهن، شهید سلیمانی را آمیخته‌ای از جلوه‌های خدایی و اخلاص در عمل و ولایت، در کشور ایران خواند.

کد مطلب: ۱۳۳۶۰۶۹
لینک کوتاه کپی شد
شهید سلیمانی آمیخته‌ای از جلوه‌های خدایی و اخلاص و ولایت  در ایران بود

سومین سالگرد شهادت شهید سلیمانی و یادواره شهدای بخش رودهن با حضور خانواده معظم شهدا و جانبازان و مردم شهیدپرور بخش رودهن با سخنرانی حجت‌الاسلام والمسلمین علی سعیدی شاهرودی رئیس دفتر عقیدتی سیاسی فرماندهی معظم کل قوا و مداحی کربلایی سید محمد تحویلدار در حسینیه شهرک سادات محله شهر رودهن برگزار شد.

در این مراسم حجت الاسلام سید محمد حسینی، امام جمعه بخش رودهن، عبدالوهاب امیری، بخشدار رودهن، قاسم ملیحی، رئیس بنیاد شهید و امورایثارگران شهرستان دماوند، سروان صالح پاوندی، فرمانده حوزه ۲ علی‌ابن ابیطالب(ع) رودهن، سرگرد افشین امانی، فرمانده کلانتری شهر آبعلی، شهرداران رودهن و آبعلی و اعضای شورای شهر آبعلی، بسیجیان و برخی روئسای ادارات نیز حضور داشتند.

حجت الاسلام سیدمحمد حسینی، امام جمعه رودهن بیان کرد: یاد و نام شهدا به زندگی و دل و قلب ما روشنی و جلا می‌بخشد، شهید سلیمانی تربیت شده مکتب اهل بیت(ع) و امام خمینی(ره) بود که ایمان و شجاعت و تدبیر و مهر و صفا را با هم در آمیخته بود.

وی افزود: شهید سلیمانی با بهره‌مندی از اخلاص به همه کارهای خود رنگ و بوی خدایی بخشیده بود و در مسیر معنویت و ملیت همواره قدم برمی‌داشت.

در این‌ مراسم پیکر مطهر یک شهید گمنام مورد استقبال مسئولان و مردم قرار گرفت و مراسم وداع با پیکر این شهید در حسینیه شهرک سادات محله بخش رودهن برگزار شد. همچنین در پایان مراسم از سید محمد موسوی منش شهردار رودهن نیز تجلیل شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار