آیین تکریم و معارفه فرمانده حوزه بسیج دانش‌آموزی شهرستان نور

نور(پانا)- طی مراسمی با حضور سرپرست آموزش و پرورش نور ، سرهنگ اسدی فرمانده ناحیه سپاه شهرستان و دیگر مسئولین شهرستان ضمن تقدیر و تشکر از فرمانده اسبق حوزه بسیج دانش‌آموزی شهرستان نور، مصطفی بحرینی، محمد صادقی به عنوان فرمانده حوزه مقاومت بسیج دانش آموزی شهرستان نور در اداره آموزش و پرورش شهرستان معارفه شد.

کد مطلب: ۱۳۳۵۹۳۸
لینک کوتاه کپی شد
آیین تکریم و معارفه فرمانده حوزه بسیج دانش‌آموزی شهرستان نور

حسن ولی پور سرپرست آموزش و پرورش شهرستان نور گفت: دانش آموزان از ظرفیت بسیار خوبی جهت اجرای برنامه های فرهنگی مذهبی در سطح شهرستان برخوردار و اثرگذاری فوق العاده ای در سطح جامعه دارند و هرچه تشکل های دانش آموزی ما فعال تر باشد ، آسیب های اجتماعی در سطح شهرستان کمتر خواهد شد.

وی با اشاره به سند تحول بنیادین آموزش و پرورش و سند اعتلای بسیج افزود: ما به دنبال تربیت نیروی جوان، مؤمن، انقلابی و پای کار و همچنین به دنبال رشد و تربیت دانش‌آموز انقلابی هستیم و در تمام حوزه های آموزشی، پرورشی و پشتیبانی آماده همکاری با سپاه شهرستان هستیم،ما در کنار بسیج فرهنگیان و بسیج دانش‌آموزی تحت فرمان ولی امر هستیم و تلاش می‌کنیم تا به تکالیف خود عمل کرده و سربازان خوبی برای امام زمان (عج) و ولی فقیه باشیم.

در ادامه نعمت الله اسدی فرمانده ناحیه سپاه شهرستان نور گفت :ایجاد ارتباط منطقی بین حوزه های تعلیم و تربیت از جمله خانه، خانواده، مدارس و مساجد یکی از مسئولیت های خطیر بسیج دانش آموزی می باشد.

وی یاد آور شد: ما امروز آرامش، آسایش و امنیت خود را مدیون خون شهداییم، و وظیفه داریم دانش‌آموزان این نونهالانی در اختیار دستگاه فرهنگی کشور قرار گرفته و ذخیره آینده انقلاب هستند را پیرو شهدا پرورش دهیم، به همین جهت هیچ چیز به اندازه تعلیم و تربیت دانش‌آموزان اهمیت نخواهد داشت.
دانش آموز خبرنگار: زهرا امینی فر

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار