با حضور دانش آموزان بیرجندی؛

همایش پیاده‌روی به مناسبت شهادت شهید سلیمانی برگزار شد

بیرجند (پانا) - در سومین سالگرد شهادت شهید سلیمانی و همراهانش، همایش پیاده‌روی با حضور دانش‌آموزان ورزشکار و آحاد مردم شهرستان بیرجند برگزار شد.

کد مطلب: ۱۳۳۵۶۲۵
لینک کوتاه کپی شد
همایش پیاده‌روی به مناسبت شهادت شهید سلیمانی برگزار شد

معاون پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش شهرستان بیرجند در حاشیه مراسم درباره هدف این پیاده‌روی گفت: این اقدام همزمان با ایام سالروز شهادت شهید سلیمانی و برای ابراز عشق و علاقه به این بزرگمرد برگزار شد.

مهدی وطن پرست افزود: این پیاده روی همچنین یک حرکت خودجوش ورزشی جهت ایجاد شور و نشاط بین دانش آموزان و اقشار مختلف مردم است و اینکه ثابت کنیم به جهانیان که مردم غیور ما همیشه و همه جا در صحنه حضور دارند.

وی گفت: در پایان با حضور مسئولین به قید قرعه جوایزی بین شرکت کنندگان در این همایش توزیع و از کلیه شرکت کنندگان در این همایش به صرف صبحانه توسط مرکز آموزش ۰۴ امام رضا (ع) پذیرایی شد.

گفتنی است این همایش با حضور محمدحسین خسروی سرپرست اداره کل ورزش و جوانان استان، جانشین فرمانده سپاه انصارالرضا(ع)، رییس شورای بسیج ورزشکاران، سرپرست معاونت توسعه امور ورزش، سرپرست معاونت توسعه منابع و پشتیبانی اداره کل، معاون اداره ورزش و جوانان شهرستان بیرجند، رییس هیات ورزش های همگانی استان و رییس هیات ورزش های همگانی بیرجند برگزار شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار