شناسایی و اصلاح روشنایی‌ مازاد بوستان‌های تهران

تهران (پانا) - مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق تهران بزرگ گفت در نتیجه همکاری این شرکت و سازمان شهرداری و در راستای اصلاح مصرف انرژی و حفظ منابع ملی، روشنایی‌ مازاد بوستان‌های تهران شناسایی و اصلاح شد.

کد مطلب: ۱۳۳۵۳۹۱
لینک کوتاه کپی شد
شناسایی و اصلاح روشنایی‌ مازاد بوستان‌های تهران

به گزارش وزارت نیرو، «کامبیز ناظریان» افزود: برای اجرای طرح‌های دوست‌دار انرژی و مدیریت سبز و به منظور جلوگیری از هدر رفت منابع ملی، طی هماهنگی‌های انجام شده با شهرداری، سازمان بوستان‌ها و فضای سبز شهر تهران، مقرر شد وضعیت روشنایی داخلی بوستان‌های شهری، بازبینی و مصارف مازاد اصلاح شود.

وی ادامه داد: بخش قابل توجهی از این فرآیند به پایان رسیده و اصلاح روشنایی بوستان‌های باقی مانده نیز به زودی به پایان خواهد رسید.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق تهران بزرگ افزود: مدیریت مصرف انرژی در شرایط امروز، دیگر موضوعی وابسته به زمان و مکان خاص نیست و ضروریست در راستای مشارکت در پیشگیری از تغییرات اقلیمی، تمامی دستگاه‌های مسئول تلاش خود را در جلوگیری از استفاده بی‌رویه از اشکال مختلف انرژی به کار گیرند.

وی خاطرنشان کرد: شهرداری تهران و شرکت توزیع نیروی برق تهران بزرگ در حوزه‌های مختلف همکاری‌های گسترده‌ای با یکدیگر دارند و اصلاح روشنایی بوستان‌های شهری نیز در همین راستا و با همکاری مناسب هر دو سازمان به مرحله اجرا درآمده است.

ناظریان با تاکید بر اینکه حفظ روشنایی استاندارد و امنیت شهروندان در اولویت قرار دارد، افزود: در اجرای این طرح، ویژگی‌های خاص هر بوستان با هدف حفظ امنیت شهروندان در نظر گرفته شده و همچنین بر اساس توافق انجام شده مقرر شده است از نورپردازی تزیینی ساختمان‌های اداری و بوستان‌ها خودداری شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار