اعلام اسامی نفرات برتر مسابقه کتابخوانی « سه دقیقه در قیامت »

زنجان (‌پانا) - کارشناس روابط عمومی سازمان دانش‌آموزی استان زنجان اسامی نفرات برتر مسابقه کتابخوانی« سه دقیقه در قیامت » را اعلام کرد.

کد مطلب: ۱۳۳۵۲۳۱
لینک کوتاه کپی شد
اعلام اسامی نفرات برتر مسابقه کتابخوانی « سه دقیقه در قیامت »

سهیلا حبیبی، کارشناس روابط عمومی سازمان دانش آموزی استان زنجان از داوری و اعلام نتایج و معرفی برگزیدگان پویش های تربیتی این سازمان خبر داد و گفت: خوشبختانه در سال تحصیلی جاری با همت همه همکاران و مربیان سازمان دانش آموزی استان توانستیم دو پویش مسابقه عکاسی یوم‌العباس و مسابقه کتابخوانی «سه دقیقه در قیامت» بمناسبت 13 آبان برگزار کنیم.

وی در ادامه با بیان اینکه این برنامه ها در راستای مشارکت فعال دانش آموزان در برنامه های فرهنگی - اعتقادی سازمان دانش آموزی برگزار می‌شود، افزود: آبان امسال همزمان با ایام گرامیداشت روز دانش آموز و در جهت ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی در بین دانش آموزان مسابقه کتابخوانی «سه دقیقه در قیامت»برگزار شد که مورد استقبال دانش آموزان قرار گرفت.

وی ادامه داد: در این دو پویش حدود هزار اثر داوری شد که تمامی مناطق و نواحی مشارکت فعال داشتند.

وی در انتهای ارائه گزارش، به مشارکت دانش آموزان مناطق کم برخوردار اشاره کرد و گفت: نفرات برتر در این دو پویش از مناطق ایجرود و خدابنده و نواحی 1 و 2 برگزیده شدند که آثار قابل تقدیری ارسال کرده بودند و بالاترین امتیاز فرم های داوری را به خود اختصاص دادند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار