برگزاری کنگره شهدای کارگر شهرستان فلاورجان

اصفهان (پانا) - فرمانده حوزه بسیج کارگران و کارخانجات شهرستان فلاورجان گفت دومین یادواره شهدای کارگری شهرستان فلاورجان به سبک کنگره شهدا با رویکرد حمایت از تولید و کار جهادی با الگوسازی از شهدای کارگر در سطح کارخانجات شهرستان اجرا خواهد شد.

کد مطلب: ۱۳۳۵۲۲۶
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری کنگره شهدای کارگر شهرستان فلاورجان

محمد کریمیان در اولین نشست هم‌اندیشی با حضور خبرنگاران، اصحاب رسانه و جمعی از فعالان مجازی اظهار کرد: فضای مجازی در مقطعی از زمان برای ما یک ابزار بود ولی امروز به یک جغرافیا تبدیل شده است و همه مردم خواسته یا ناخواسته درگیر این فضا هستند و ما بواسطه تغییر این جغرافیا می بایست متناسب با آن برنامه ریزی کنیم. فرمانده ناحیه مقاومت بسیج فلاورجان بیان کرد: الان که دشمن اولویت ها را تغییر داده و حقایق را وارونه جلوه می دهد وظیفه شماست که به عنوان یک رزمنده جنگ روایت ها در راستای جهاد تبیین واقعیات را به مردم نشان دهید.

وی افزود: در دفاع مقدس انقلاب تازه شکل گرفته بود امکانات و تجهیزات کافی در اختیار نداشتیم ولی در برابر دنیا با فرهنگ و روحیه جهادی ایستادگی کردیم و ما باید به این باور برسیم که امروز جنگ روایت هاست و شما اصحاب رسانه رزمنده خط مقدم جبهه جنگ روایت ها هستید.

سرگرد جواد کاظم زاده فرمانده حوزه بسیج کارگران و کارخانجات شهرستان فلاورجان گفت: همزمان با ایام شهادت حاج قاسم سلیمانی دومین یادواره شهدای کارگری شهرستان فلاورجان به سبک کنگره شهدا با رویکرد حمایت از تولید و کار جهادی با الگوسازی از شهدای کارگر در سطح کارخانجات شهرستان اجرا خواهد شد.

کاظم زاده گفت: افتتاحیه یادواره در محل سالن همایش های شهرک صنعتی اشترجان و با سخنرانی سردار فدا فرمانده سپاه حضرت صاحب الزمان(عج) و با حضور مسئولان عالی و آحاد کارگران و در ادامه با شش برنامه در شش روز در کارخانجات سطح شهرستان ادامه خواهد یافت که پس از ایجاد شور و نشاط در روز آخر چهاردهم دی ماه اجلاسیه پایانی در اردوگاه شهید بهشتی باغ ابریشم با اجرای برنامه های متنوع و گسترده همراه خواهد بود.

وی در ادامه گفت: انجام مسابقات ورزشی مشترک بین کارخانه ای، مسابقات فرهنگی و هنری ویژه خانواده ها و اجرای نمایشگاه دفاع مقدس و دستاوردهای صنعت شهرستان با حضور شرکت های دارای تولید ایرانی و بازدید دانش آموزان، دانشجویان و اقشار مختلف مردم و آشنایی با کار و محصولات ایرانی از نقاط جذاب و امیدآفرین کنگره است.

عضو هیات اندیشه ورز بسیج کارگری استان عنوان کرد: حضور مسئولان کشوری در اجلاسیه مدیران عامل تولید و صنعت و آشنایی با مشکلات واحدهای تولیدی و شنیدن صحبت های مدیران عامل از برنامه های جانبی و طلایی برنامه در مدت یک هفته است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار