معاون رئیس‌جمهور و رئیس سازمان حفاظت محیط زیست کشور

مقدمات سرمایه‌گذاری گردشگری در دریاچه نئور فراهم می‌شود

اردبیل (پانا) - معاون رئیس‌جمهور و رئیس سازمان حفاظت محیط زیست کشورسرمایه‌گذاری گردشگری در دریاچه نئور را با رعایت ضوابط زیست محیطی، بدون مشکل عنوان کرد.

کد مطلب: ۱۳۳۵۲۲۵
لینک کوتاه کپی شد
مقدمات سرمایه‌گذاری گردشگری در دریاچه نئور فراهم می‌شود

علی سلاجقه، معاون رئیس‌جمهور و رئیس سازمان حفاظت محیط زیست کشور در نشست با استاندار اردبیل بیان کرد: همه تالاب‌ها زیرمجموعه حفاظت محیط زیست است و برای سرمایه‌گذاری گردشگری در دریاچه نئور با رعایت ضوابط زیست محیطی، هیچ مشکلی نداریم.

وی افزود: شعار محیط زیست امسال هم، محیط زیست مردم‌پایه، هوشمندانه و فناورانه بوده و در همین راستا زمینه سرمایه‌گذاری‌های گردشگری در تالاب‌ها به نفع مردم تسهیل می‌شود.

رئیس سازمان حفاظت محیط زیست کشور تصریح کرد: با توجه به موضوعات مطرح‌شده در خصوص صدور مجوزهای زیست محیطی برای طرح‌های سرمایه‌گذاری و پروژه‌های عمرانی استان اردبیل، تسهیل روند صدور این مجوزها مورد توجه قرار می‌گیرد.

سیدحامد عاملی، استاندار اردبیل نیز در این نشست اظهار کرد: دریاچه نئور از جمله ظرفیت‌های مهم گردشگری استان اردبیل بوده و به همین دلیل تعریف چارچوب ویژه سرمایه‌گذاری برای بهره‌برداری لازم از ظرفیت گردشگری این دریاچه ضروری است.

وی گفت: با توجه به اجرای طرح‌های مختلف سرمایه‌گذاری، گلخانه‌ای و عمرانی در استان اردبیل، خواستار مساعدت سازمان حفاظت محیط زیست در تسهیل صدور مجوزهای زیست محیطی برای اجرای این طرح‌ها هستیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار